Reklamnu kampanju Hrvatskoga narodnog kazališta (HNK), koja je završila 13. rujna, radili su vrhunski profesionalni umjetnici, a njezina isključiva namjera bila je najaviti program sezone 2017./2018. i pozvati publiku da postane pretplatnik, bez ikakvih drugih konotacija, ističe u srijedu Uprava HNK u priopćenju vezanom uz optužbe udruge Vigilare kako je riječ o "prostačkoj marketinškoj kampanji... ispod svih standarda za jednu kulturnu ustanovu od nacionalnog značaja".
"Za reklamnu kampanju kojom se najavljuje sezona 2017./2018. Hrvatskoga narodnog kazališta, koja je oglašavanjem započela 4. lipnja, a završila 13. rujna, umjetnici iz ansambala Drame, Opere i Baleta snimljeni su u prirodi u okolici Zagreba", stoji u priopćenju Uprave HNK.
Dodajući da su kampanju radili vrhunski profesionalni umjetnici, iz HNK ističu kako je "isključiva namjera kampanje bila kroz umjetnički koncept najaviti program u novoj sezoni i pozvati publiku da postane pretplatnik našega kazališta, bez ikakvih drugih konotacija".
Riječ je, dodaju, o uobičajenoj praksi u svim europskim repertoarnim kazalištima.
Udruga Vigilare na svojoj je internetskoj stranici početkom tjedna izrazila prosvjed "zbog neukusne marketinške kampanje Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu za prodaju pretplata za sezonu 2017./2018."
Kampanja HNK, koju oni vide kao "apel na bludne radnje", kako navode, "ispod svih je standarda za jednu kulturnu ustanovu od nacionalnog značaja i vrijeđa veliki broj poreznih obveznika čijim se novcem financira" te stoga traže "njezino zaustavljanje i uklanjanje uznemirujućih plakata iz javnog prostora".
Opet se prostakluk naziva umjetnošću! Ako su ovo radili vrhunski proesionalci umjetnici, kakvi li su tek amateri? Strašno! Očito su vam predstave jako posjećene pa na ovakav jadan način pokušavate privući pozornost. Ipak to rade "vrhunski umjetnici". :-)