Preizvedba baleta

Kako je Azamat Nabiullin ulogom Marka oteo slavu Brezi

Foto: arhiva VL
Kako je Azamat Nabiullin ulogom Marka oteo slavu Brezi
06.05.2011.
u 13:08
Ljubiteljima baleta ostaje žaljenje nad činjenicom da tako malo i tako rijetko gledamo koreografska djela Dinka Bogdanića koji je i u Brezi pokazao što čini kada mu se u rukama nađe vrhunski plesač kao što je to Azamat Nabiullin
Pogledaj originalni članak

“Zagriženi” ljubitelji baleta rekli bi da pjevanju u njemu nije mjesto. I ne bi pogriješili jer pjevani dijelovi Breze, koje izvode Renata Sabljak, Dario Štulić i zbor seljanki, remete njezinu baletnu dramaturgiju.

No, ono što svakako treba uzeti u veliki plus autorima novog hrvatskog baleta – skladatelju Veseljku Barišiću i redatelju i koreografu Dinku Bogdaniću – jest činjenica da su širom otvorenih očiju napravili balet za scenu Kazališta Komedija, gdje je on praizveden u četvrtak 5. svibnja. Stoga kazalište na Kaptolu ima novu predstavu, balet po motivima novele Slavka Kolara, koju će njegova publika rado gledati, a ljubiteljima baleta ostaje žaljenje nad činjenicom da tako malo i tako rijetko gledamo koreografska djela Dinka Bogdanića koji je i u Brezi pokazao što čini kada mu se u rukama nađe vrhunski plesač kao što je to, primjerice, Azamat Nabiullin (solist Baleta zagrebačkog HNK) koji u Brezi pleše ulogu Marka. Gošća iz HNK je i Daria Brdovnik Bukvić u ulozi Janice, a ostali su plesači iz baletnog ansambla Kazališta Komedija koji je i ovom premijerom dokazao da je spreman za veće baletne zalogaje.

Od ostatka autorske ekipe Breze pohvale zaslužuje scena Dinke Jeričević, koja gotovo sav posao rješava fotografijama, svjetlom 
(uz pomoć Zorana Mihanovića koji je oblikovao svjetlo, i Ive Jerković, videodizajnerice) te kostimi Elvire Ulip koji su unatoč folklornim motivima koji se protežu glazbom i koreografijom ispričali jednu univerzalnu, tragičnu, ljubavnu priču.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

RE
Reany
17:25 06.05.2011.

A inače tu glazbu koju draga novinarko čujete nije tamo nastala sama od sebe,nego je proizvode, vjerovali ili ne - živi ljudi koji su isto svojim trudom doprinjeli predstavi,i bez kojih predstave ne bi niti bilo. Ali to očigledno u vašoj diletantskoj kritici nije bilo vrijedno spomena.