PREMIJERA

Mali Britanci uz “Ježevu kućicu” uče o bullyingu

Mali Britanci uz “Ježevu kućicu” uče o bullyingu
30.12.2013.
u 23:45
Mjuzikl je nastao na inicijativu Susan Curtis-Kojaković koja je prevela i objavila knjigu uz pomoć glumca Filipa Krenusa
Pogledaj originalni članak

Mjuzikl za djecu “Ježeva kućica”, koji je prema djelu Branka Ćopića skladala engleska skladateljica Emily Leather, doživio je englesku praizvedbu 15. prosinca pred rasprodanim gledalištem kazališta Tabernacle u srcu Notting Hilla u Londonu. Mjuzikl u režiji Garyja Wrighta postavljen je u produkciji Honey-tongued Theatre Productionsa pod umjetničkim ravnanjem Osječanina Filipa Krenusa koji u predstavi glumi Medvjeda. Trenutačno je na turneji po engleskim školama, nakon čega se vraća u teatar iz kojeg je krenuo.

– Mjuzikl ima i snažnu ekološku temu jer govori o životinjama koje su ugrožene ili su posve nestale u Velikoj Britaniji, a velik odjek izazvala je i činjenica da predstava progovara o bullyingu, što je jedna od tema koje su vrlo aktualne u britanskom društvu. Zadržao sam samu srž priče, ali sam je htio odjenuti u englesko ruho, kostimima, scenografijom i koreografijom – objasnio nam je redatelj Gary Wright. I sama glazba skladana za predstavu mnogo vuče iz britanske kulture.

– Ježurka je ruralni engleski junak. Njegova tema ima čist, odmjeren tempo u stilu Vaughna Williamsa. Medvjeda odlikuje spori boogie-woogie, Divlju Svinju čarlston, a Vuka tango. Sve su to dvoranski plesovi srednje klase, čime je naglašena klasna razlika razliku između radnika Ježurke i ostalih životinja – dodao je Krenus.

Inače, inicijatorica je projekta Susan Curtis-Kojaković koja je ujedno i prevela “Ježevu kućicu” na engleski te je objavila u svojoj izdavačkoj kući Istros Books. Kultno djelo Branimira Ćopića uglazbila je Emily Leather, a u predstavi uz Filipa Krenusa glume mladi britanski glumci.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

MA
mare0801
16:27 02.01.2014.

jebate,nikad nisam gledala Ježurka Ježića kroz prizmu klasnih razlika,a ni bullyinga.