Buđenje je jedan od najusviranijih domaćih bendova, popunjen izvrsnim sviračima, aranžerima, producentima (Igor Ivanović, Vedran Baotić, bubnjar Marko Duvnjak) i autorima (Darko Bakić, Josip Radić) koji sudjeluju i u mnogim drugim projektima. U Buđenju se bave onime čega nam najviše nedostaje, a to je pristojna, visokoprofesionalna i komercijalna srednja pop-struja. Na popularnoj sceni imamo toliko iskliznuća u kič i estetski ponor da je koji put bolje ugasiti radio. No, ne i kad na njemu čujete Buđenje.
Novim albumom “Brudet” - s podnaslovom “velike ribe u pjesmama” zbog gostujućih vokala u duetima - napravili su svojevrsni best of dosadašnje karijere. Taktika je provedena u djelo kao zaokruženi projekt s 11 pjesama, a nove verzije istaknule su potencijale originala na drukčiji način. Bonjovijevska uvodna “Nema straha za nas” - duet s Igorom Ivanovićem koji se vratio u bend - još se i uklapa u ranije predodžbe o Buđenju, ali pjesme poput sjajne “Svađe” sa Zoricom Kondžom i tompetijevskom podlogom, ili “Sve da hoću” s Nenom Belanom, te najveći hit Buđenja “Oprostija bi sve”, u novoj verziji s Matijom Cvekom, pokazuju amerikaniziranu produkciju s country utjecajima pojačanim premazima pedal steela, u drukčijim aranžmanima Vedrana Baotića. Slična je i “Sve sam znao i prije” s Mijom Dimšić, ugođajem na tragu Marka Knopflera, na koju se nadovezuje i “Nema pravog razloga” s Darijom Hodnik i “Zajedno”, duet s Vannom.
Mogli bismo to nazvati visokoprofesionalnim introspektivnim popom, ali za par kopalja boljim od onoga što komercijalni bendovi kod nas sviraju, a radijske postaje puštaju. Premda je većinski autor pjesama Bakić, producent, gitarist i aranžer Vedran Baotić jedna je od zvijezda albuma, snimljenog potpuno uživo i bez ikakvih programiranih dijelova. “Zaključaj srce” s Tonkom iz Pavela, “Bolje ne ne ne” s Larom Antić iz Bang Bang i Reper iz sobe u “Veza nam je spora”, vuku na disco-uratke Stonesa zajedno s gitarskim dionicama, a plesni klupski ugođaj bio bi idealan za domaće klubove kad se u njima ne bi vrtjeli - narodnjaci. Zadnja “Samo ti, samo ja” u jazz-aranžmanu Marija Rašića najradikalnija je prerada i pokazuje o koliko se sjajnoj pjesmi radi i kad nije radiofonični hit kao u originalnoj verziji.