Čudo jednog albuma, pa zatim čudo drugog albuma više ne može biti čudo, mogli bismo reći za novi album “Alright” Miriiam, kao i za sad već jasno ocrtanu dosadašnju karijeru Mirjam Vukašin. Kao što je i odrednica “indie” samo način da se kategorizira nešto što zapravo uopće nije indie, alternativno ili čudno jer jednostavno se radi o odličnoj glazbi koja je u Americi srednja struja na radijskim programima.
Čudno je samo da se ovako dobra glazba održava na domaćem tržištu usprkos svim preprekama koje su joj postavljene. Ponovimo, umjesto plašenja potencijalne publike kompliciranim smještanjem u žanrovske ladice, poslušajte album “Alright” i sve će vam biti jasno. Cijela ta, uvjetno rečeno, kantautorska indie-pop scena kod nas donijela je nekoliko jakih autorica koje su zadnjeg desetljeća žensko pop pismo učinile najzanimljivijim dijelom scene, od Lovely Quinces, Irene Žilić i Mary May, do Anne Moor, Miriiam i još nekih.
Prvi album Miriiam “Call Me Up” označio je prije tri godine dolazak “naše Joni Mitchell”, ne samo zbog fizičke sličnosti nego i slično opuštenog načina na koji je Miriiam upakirala golem talent i ozbiljne teme u svoje pjesme i prolazila područjem introspektivnog autorskog popa s natruhama jazzy stilizacija, pop-countryja i americane. Slično se može reći i za novi album “Alright” najavljen naslovnom pjesmom i s još nekoliko singlova, koji će probati podebljati konto prvijenca, koji je na streaming servisima preslušalo oko 250 tisuća ljudi, što je golema brojka za domaće, ali ne i za strano tržište, na kojem je već bila tijekom “stažiranja” u Londonu prije prvog albuma. Uz pomoć iskusnih svirača, producenata i uz nju koautora glazbe Tonija Tkaleca i Edvina Đerahovića (tekstove potpisuje ona), “Alright” ne mijenja dobitnu kombinaciju prvijenca, nego je pojačava.
Usporedbe s mladom Joni Mitchell opet se nameću, što može djelovati bombastično, ali nije. Osjeti se ta protočnost storytellinga, vokali koji djeluju kao distancirani “promatrač” teme pjesme i mnogi žanrovski sastojci koji čine albumsko “glavno jelo” i djelo. A ono je pripremljeno ukusno i slasno, znalački odsvirano sa svim detaljima na svome mjestu u pjesmama koje “idu” same od sebe, a to je najteže postići.