PROMO

Novosti za gledatelje iz ZKM-a: Pronađi svoj put za kazalište

Foto: ZKM
ZKM
Foto: ZKM
ZKM
Foto: ZKM
ZKM
Foto: ZKM
ZKM
Foto: ZKM
ZKM
Foto: ZKM
ZKM
12.09.2022.
u 10:41
Na početku nove kazališne sezone ZKM predstavlja novi naslov na svom repertoaru te cijeli niz pogodnosti i programa putem kojih gledatelji mogu doći do povoljnijih ulaznica.
Pogledaj originalni članak

Prošla sezona u ZKM-u bila je u znaku velikih uspjeha, gotovo bi se moglo reći trijumfa predstava poput diptiha Braća Karamazovi Olivera Frljića, Ja sam ona koja nisam Paola Magellija, Halo, halo, ovdje Radio Zagreb redateljice Pavlice Bajsić Brazzoduro, ali i predstave za najmlađe Čarobnjak iz Oza Saše Broz koju jednako vole i odrasli.

Foto: ZKM
ZKM

„Prošla sezona bila je nevjerojatna: dobar dio proveli smo u strepnji da će se dogoditi novi lockdown, ali odlučili smo svejedno nastaviti raditi kako smo navikli, punom parom. I rizik se, da tako kažem, isplatio, napravili smo predstave za pamćenje, publika je bila oduševljena“, ističe ravnateljica ZKM-a Snježana Abramović Milković, koja na početku nove sezone već najavljuje premijeru, predviđenu za 8. listopada: „Riječ je o predstavi Svjetlo pada u režiji Janusza Kice, koja nastaje prema istoimenom i često, mada u Hrvatskoj prvi put, izvođenom tekstu škotskog dramatičara Simona Stephensa (orig. Light falls), koji je svojevrsni hommage obitelji i snazi krvne veze koja ima transcendentalne moći.“ Hrvatska i zagrebačka publika jako dobro poznaju režiju Janusza Kice, pa će očekivanja i od ove predstave biti velika, a ravnateljica ZKM-a najavljuje da će, sudeći prema onome što se vidi na probama, autorski i glumački tim očekivanja i više nego opravdati.

Kako do povoljnijih ulaznica za predstave?

Na poslovnom planu ove sezone ZKM se odlučio posebno posvetiti publici te je razvio potpuno novu poslovnu strategiju u kojoj se gledateljima nudi cijeli niz modela i programa putem kojih mogu ostvariti popuste na ulaznice. „Protiv inflacije se teško boriti. Na žalost, pogađa nas i kao privatne osobe i kao poslovne subjekte. No mi smo javno gradsko kazalište čija je jedna od glavnih zadaća učiniti kulturu – kazalište dostupno ljudima. Stoga želimo potaknuti gledatelje da nađu svoju nišu u kojoj ostvaruju određeni popust, a mi smo sa svoje strane osmislili cijeli niz 'mjera' kojima smo se pobrinuli da kazališna ulaznica i dalje bude dostupna svim našim sugrađanima, osobito najranjivijim skupinama kakvi su umirovljenici, studenti i učenici.

Foto: ZKM
ZKM

Oni ostvaruju pravo na najjeftiniju ulaznicu, a mogu ju kupiti i putem našeg webshopa“, objašnjava ravnateljica ZKM-a te ističe kako su u ZKM-u u smislu novih marketinških rješenja za gledatelje najponosniji na ovogodišnju pretplatu: „Naš najveći ponos u sezoni 2022/23. svakako je ZKM pretplata. Želimo ju graditi kao program za one ljude koji znaju što mogu očekivati od ZKM-a, koji je njihov kazališni ukus, i koji nose ZKM pretplatu kao bedž na reveru jer su dio pa gotovo jedne supkulture.“ Stoga se gledateljima u sklopu pretplate, osim povoljnije cijene pojedinačne ulaznice za odabrane predstave, nude i mogućnost samostalnog biranja naslova te popusti na ostale predstave ZKM-a, Zagrebačkog plesnog centra, jednostavniji način preuzimanja ulaznica, pa čak i popust na piće u baru Boja restorana Vinodol, koji je „dobar susjed odmah preko ceste“.

U skladu s novim navikama kupaca i ZKM se odlučio poticati gledatelje na kupnju ulaznica u svom webshopu te je od ove sezone otvorena pretprodaja ulaznica po povoljnijoj cijeni do 7 dana prije izvedbe. Nastavljaju se suradnje i sa svim tvrtkama koje za svoje zaposlenike žele osigurati povoljnije ulaznice, bilo da se poslodavci odluče za kupnju nekog od business paketa ulaznica, bilo da žele prepustiti inicijativu pojedinačno svojim zaposlenicima. A upravo za pojedinačne i redovite posjetitelje kazališta tu je i dalje ZKM loyalty program, koji je moguće zatražiti na blagajni ZKM-a. Usto, ZKM se uključio i u loyalty programe respektabilnih poslovnih partnera, kao što su IKEA Hrvatska, Visa Hrvatska, HAK i Knjižnice grada Zagreba, s čijim je članskim iskaznicama moguće na blagajni ZKM-a ostvariti za njih posebno osmišljene pogodnosti.

Foto: ZKM
ZKM

„Želimo da kazališna ulaznica ima svoj dignitet, ali ne da bude bauk i luksuz, i zato uvijek iznova iznalazimo programe i sklapamo suradnje unutar kojih se mogu ostvariti popusti, a dalje je na gledateljima, te ih pozivamo da odaberu svoj put do kazališta“, za kraj naglašava Snježana Abramović Milković.

Ključne riječi
zkm
Pogledajte na vecernji.hr