Zamislite da je Arsen Dedić svoju legendarnu "Djevojku za jedan dan" napisao za 21. stoljeće. Za vrijeme u kojem je seks, pa i onaj plaćeni, oslobođen tabua, ali za ljude sputane obiljem osobnih ograda i frustracija o kojima rado i slobodno govore. Ako ste uspjeli – to vam je "Bolest smrti", nova predstava &TD-a (u produkciji Kufera) koju uz redatelja Sašu Božića autorski potpisuju i mladi glumci Milica Manojlović i Romano Nikolić.
U podlozi je ove predstave istoimeni tekst Marguerite Duras i dramski prvijenac ovih glumaca "Sjeti me se kad se okreneš", a ta neobična priča o plaćenim ljubavnim susretima u sobi u koju dopire huk morskih valova pomno je režirana, ma zapravo koreografirana.
Stoga i krajnje uvjerljiva, tako da gledatelj dok sjedi na 20 centimetara od glumca (ili s njima na samoj sceni, što su na premijeri srećom iskušali profesionalci) na trenutke zaboravlja da je u kazalištu. Škripave daske &TD-a postaju tako škripavi krevet neke unajmljene sobe, junaci mi sami. Je li prisnost moguća? Likovi u priči ostat će zauvijek odvojeni vlastitom strašću, no čovjek u publici osjetit će nevjerojatnu bliskost prema dvoje (ili troje, treba to priznati Saši Božiću) ljudi koji pokušavaju otkriti tajnu voljenja. A glumci? Jasni u namjerama, hrabri u izvedbi. Glas Milice Manojlović nećete zaboraviti kada ga jednom čujete i stoga je treba pomno pratiti, baš kao i Romana.