Malvazija Rock Party

Poistovjećivanje piva i rocka velika je zabluda

Foto: arhivska fotografija/matko stanković
Poistovjećivanje piva i rocka velika je zabluda
11.02.2010.
u 14:24
Koliko ste puta došli na neki rock-koncert i ostali iznenađeni činjenicom da u ponudi nema nijednog drugog alkoholnog pića osim – piva? I to, najčešće, piva samo jednoga proizvođača.
Pogledaj originalni članak

Koliko ste puta došli na neki rock-koncert i ostali osupnuti činjenicom da u ponudi pića nema nijednog drugog alkoholnog piće osim – piva? I to, obično, piva samo  jednoga proizvođača (naravno, sponzora događaja).

Na tome da pivo nije i ne može biti jedini izbor poklonika rocka i svih ostalih srodnih pravaca popularne glazbe temelje se novouspostavljeni „Malvazija Rock Partyji“ koje jednom mjesečno u zagrebačkoj Tvornici organizira (DJ) Ozren Kanceljak u suradnji s partnerom „Vinistrijom“, a čije će drugo izdanje biti održano upravo večeras.

- Ne radi se o “običnom” uvođenju jednog programa u noćni život Zagreba, već nam je to alat za pozicioniranje malvazije u noćni život uopće, a uz vezivanje uz globalno priznatu kvalitetu mjuze – kaže Kanceljak koji na partyjima pušta glazbu „Depeche Modea“, „Musea“, „Foo Fightersa“, „RHCP-a“, „Metallice“, „Nirvane“, ali i „Haustora“, „Ekatarine“, „Vještica“, „Partibrejkersa“, „Električnog orgazma“...
– To su sve izvođači koje konzumiramo svakodnevno: doma i vani. Ali doma pijemo i vino, a vani to – za sada ne možemo. Nemamo gdje. E, u tom smislu bismo graševinu ostavili tamburašima, a babić i plavac klapama. Malvazija se veže uz rock.

Poistovjećivanje rokerske publike kao prvenstveno „pivske“ velika je zabluda pivopija koji često ne priznaju generacijske razlike.

- Naprosto smo svi mi odrasli – kaže Kanceljak.
- Generacije koje su završile fakultete i rade nešto, vole dobro pojesti i dobro popiti. I nismo se promijenili, dapače samo smo izoštrili glazbeni ukus. I zašto to ne bismo sve spojili? Potrebno je samo ponuditi - uvjereni smo da publika za to postoji. Spremna.

Nema nikakve dvojbe da ovom idejom Kanceljak popunjava upražnjeno mjesto:

- Kod nas su domaća „nogometna“ ili masovna piva uglavnom vezana uz nogomet. Tek sporadično uz neke rokerske i to domaće turneje (Karlovačko live ili Hladno pivo - ali nikako ne uz redovni noćni klupski urbani provod). Strano pivo se, pak, vezuje uz elektroničku scenu (becks, heineken - DJ partyji), pa je ostalo je totalno upražnjeno mjesto za redovnu rock (pa i širu) scenu. Srećom, jack daniels i absolut kod nas su totalno pasivni. U Americi je to njihovo područje.

E, pa tu bismo voljeli smjestiti malvaziju. Tu smo odlučili ući - ponajprije jer se nigdje u Hrvatskoj (ne samo u Zagrebu) u niti jednom redovnom klubu uopće ne toče butelje vina. Dakle, ako ne ideš iu restoran, a želiš vino - osuđen si na one male grozote od 2,5 decilitra.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.