I više nego spektakularna bila je večer u kojoj su u dvorani Lisinski Simfonijski orkestar Hrvatske radiotelevizije, njegov šef dirigent Pascal Rophé i ansambl Baleta riječkog Hrvatskog narodnog kazališta Ivana pl. Zajca izveli "Posvećenje proljeća" Igora Stravinskog u koreografiji Maše Kolar. Za ovu iznimnu priliku, iz dvorane Lisinski je ispražnjen cijeli parter i odnesena 563 stolca kako bi odlični i rijetko ujednačeni riječki baletni ansambl dobio dostojnu pozornicu od 400 četvornih metara. A nad plesačicama i plesačima poput Velikog brata bdio je masivni orkestar koji je pod vodstvom iskusnog i muzikalnog francuskog maestra doslovno prohujao partiturom Igora Stravinskog. Partiturom koja je na praizvedbi prije više od stotinu godina itekako uznemirila duhove u pariškoj publici.
Dvorana Lisinski tako je barem nakratko postala poprište ravnopravnog i uzbudljivog nadmetanja između glazbe i pokreta u kojoj je publika mogla uživati u koreografskoj mašti Maše Kolar, koja prerijetko koreografira u hrvatskim nacionalnim kućama izvan Rijeke. Valja, dakako, pohvaliti i Maju Marjančić, njezinu dramaturšku i koreografsku asistenticu, a tu je i Nuno Salsinha, oblikovatelj svjetla koji je pridonio da se povremeno u grotlu Lisinskog osjećamo nemoćno kao pred slikama i crtežima Altamire.
Maša Kolar je uz svoje suradnike lucidno i hrabro preokrenula koreografski koncept koji najčešće prati kultno "Posvećenje proljeća", a u tome su joj pomogli i njezini plesni umjetnici koji iz tjedna u tjedan dokazuju svoje umijeće na brojnim gostovanjima. Sretna je okolnost da je riječki Balet za zagrebačkog partnera odabrao i više nego spreman Simfonijski orkestar HRT-a (osnažen i s nekoliko glazbenika iz Riječkog simfonijskog orkestra) koji je u prvom djelu atraktivne večeri, koje se ne bi posramila ni jedna svjetska metropola, izveo i Ravelov "Menuet antique", ali i poznati, nenadmašni "Bolero", vječni mamac za publiku željnu strastvene glazbe.