Dosta vam je dosadnih, napornih, seksističkih, zastarjelih i loše sinkroniziranih reklama koje vam prekidaju omiljeni program?! Snimite sami svoju reklamu!
21. Dani hrvatskog filma (Studentski centar, 16.- 22. travnja) u suradnji s WantAD Schoolom ponovno otvaraju natječaj za KRV - Kućni reklamni video.
Pozivaju se svi zainteresirani na snimanje 'kućne' reklame. Kao i prethodnih godina, KRV stavlja ideju ispred kvalitete vašeg reklamnog videa, stoga možete snimati amaterskom kamerom, fotoaparatom pa čak i mobitelom.
Uvjeti prijave:
- maksimalno trajanje reklame 60 sekundi
- autor reklame treba biti punoljetna osoba
Žiri će odabrati najbolje uratke, a ovogodišnje nagrade dodjeljuje WantAD School. Pobjednik će osvojiti jednogodišnji program usavršavanja za copywritera, dobitnik druge nagrade tromjesečnu specijalizaciju za account managera, dok će treći osvojiti radionicu po izboru.
Popunjenu prijavnicu pošaljite sa svojim kreativnim uradcima (u DVD formatu) do 11. travnja na adresu Studentski centar – Kultura promjene, Kućni reklamni video, n/r Danijela Andrijašević, Savska cesta 25, 10 000 Zagreb.
Prezentacija svih pristiglih videoradova i dodjela nagrada održat će se 20. travnja 2012. u Studentskom centru.
Snimite sami svoju reklamu!
FOTO Hrvat unajmio Ferrari od 300.000 eura i popuno ga uništio: Slupao se u kobnom tunelu u Monaku
Tunel Louis II slovi za jedan od najopasnijih dijelova staze Formule 1 zbog efekta svjetlo-tama, koji vozače zasljepljuje prilikom izlaska iz tunela, ali i zbog različitih uvjeta na stazi kada je dio unutar tunela suh, a vanjski dijelovi mokri.
Tko je žena koju Trump šalje u Hrvatsku? Ona 'spašava' umjetnine nakon bankrota i razvoda
Donald Trump predložio je kolekcionarku Nicole McGraw za novu veleposlanicu u Hrvatskoj
Napustio nas je jedan od najvećih sportaša svih vremena. Njegov podvig ostat će zapisan u povijesti
Zbog sjajnih rezultata, sportske inteligencije i fizičke izdržljivosti, postao je i ostao uzor mnogim generacijama. Njegova karizma i rezultati osigurali su mu mjesto među besmrtnim velikanima ovog sporta.
Sve više poduzetnika odlučuje se za ovaj potez: Svi troškovi su pokriveni, a vi samo točite gorivo i vozite!
Isprobali smo novi sladoled iz McDonald’sa koji će biti popularniji od pistachia
McFlurry i McSundae odsad dolaze i u novoj kombinaciji okusa - Daim hrskava karamela u mliječnoj čokoladi.