Nagrade ADCC

Tko su najbolji kreativci Hrvatske?

Foto: \"
Tko su najbolji kreativci Hrvatske?
07.05.2012.
u 09:18
Radova ove godine nije bio veliki broj, mogući uzrok je recesija, ali smo uvjereni da smo imali na raspolaganju najbolje radove koji su kreirani i producirani u zadnjih 12 mjeseci, rekao je Boris Ljubičić, predsjenik žirija
Pogledaj originalni članak

Žiri ADCC Awardsa nagradio je 14 radova, najboljih u dizajnu i oglašavanju koji će na europskom ADC*E Awards festivalu u lipnju otputovati u Barcelonu.

Nagrađeni su radovi Osmijeh (McCann), Rezultati (Bruketa&Žinić), Euro 2012 (Studio International), Boysoldier (Digitel&), Bubnjari (McCann), Hotel Lone (Bruketa&Žinić OM), Tvornica kulture (Superstudio), Chopin 200 (Studio International), Školjka (McCann), Croatia - as it is (Superstudio), Lenac (Studio International), Stina (Bruketa&Žinić OM), Samo Samobor (Studio International), QR marka (Bruketa&Žinić OM).

Predsjednik ovogodišnjeg žirija, naš poznati dizajner Boris Ljubičić, izjavio je: 'Rad na žiriranju je bio vrlo komunikativan, ugodan, intelektualan i ne previše težak. Sastav žirija (Dalibor Matanić, Damir Hoyka, Jernej Repovš i Branimir Lazanja) je dobro odabran, bile su pokrivene sve kreativne discipline od majstora u svakoj od njih. Radova ove godine nije bio veliki broj, mogući uzrok je recesija, ali smo uvjereni da smo imali na raspolaganju najbolje radove koji su kreirani i producirani u zadnjih 12 mjeseci. Uobičajena formula bodovanja i nije bila potrebna. Svaki rad je slobodno prokomentiran od svih članova žirija i kod nagrada nije bilo razmimoilaženja. Kao što znate ADCC je dio Europske udruge ADC*E, stoga smo nastojali primijeniti kriterije koji se primjenjuju kod finalnog natječaja ADC*E Awards koji je i ove godine u Barceloni. Svi smo mišljenja da će nagrađeni radovi sa zlatom i srebrom dobro predstavljati našu kreativnost na tom finalnom natječaju ADC*E-a. Nadamo se nominaciji više radova a možda bude i neka nagrada. Glede toga bih među nagrađenim radovima posebno pohvalio prezentaciju najmanjeg među njima a to je poštanska marka. Video koji prati rad i pojašnjava ideju marke i njenu pripadnost Hrvatskoj pošti i samoj Hrvatskoj je duhovit, edukativan i međunarodno razumljiv kao i QR- Code grafizam koji se na njoj nalazi. Još je tu izuzetnih radova koji da su bolje prezentirani, mogu puno toga postići u Barceloni. Neki od njih će to i uraditi, za bolji rezultat ideje koju posjeduju.''

 

 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.