Brad Downey američki je umjetnik nastanjen u Berlinu čija umjetnost propituje konvencionalne ideje o javnom prostoru i urbanom okruženju pozivajući promatrače da preispitaju svoj odnos prema okolini. Često prenamjenjuje svakodnevne predmete na neočekivane, ponekad i duhovite načine izražavajući subverzivni potencijal svakodnevnog života.
Ovog puta u Galeriji Bačva u HDLU izložio je svoje "prisilne suradnje" s drugim umjetnicima, koje su rezultirale izložbom naslovljenom "I am you, you are me", dio koje su tako postali i "originalni" Banksy i stup čuvenog slovenskog arhitekta Jože Plečnika, ali i projekt u trajanju posvećen Melaniji Trump. Projekt je počeo 2019. u njezinu rodnom mjestu, slovenskoj Sevnici, postavljanjem spomenika koji je motornom pilom izradio lokalni kipar amater Maxi rođen u istome mjestu, istog datuma i godine i u istom rodilištu kao i bivša američka prva dama. Kip je godinu dana poslije zapaljen, a Brad radi njegove replike.
Rad na kojem "surađuje s Banksyjem" nazvan je "What Lies Beneath" i najdugovječniji je rad izložbe jer je počeo još 2003. godine. Naime, Brad tada prvi put dolazi u Europu, u Berlin, kamo je pozvan na izložbu ulične umjetnosti u Galeriju Kunstraum Kreuzberg Bethanien. Na izložbi upoznaje Banksyja, a 2011., kada je opet pozvan da sudjeluje na skupnoj izložbi "Do Not Think" u istoj galeriji, ide u projekt restauracije kako bi razotkrio Banksyjeva djela skrivena pod višegodišnjim naslagama boje. U medijskim izvješćima otkrivanje Banksyjevih djela tada potpuno zasjenjuje koncept izložbe i sve ostale umjetnike koji su na njoj sudjelovali, a Bradovo autorstvo uglavnom se ne spominje, kao ni pitanje koje njegovo djelo postavlja u vezi funkcioniranja tržišta umjetnina i prirode umjetničke neovisnosti. Galerija Bethanien dobila je mnogo upita za otkup Banksyjeva rada. Posljednje večeri izložbe Downey izvodi još jednu intervenciju – uništava jedan od radova i za sobom ostavlja samo hrpu žbuke, boje i dijelove zida – ukratko, hrpu smeća koje je nekoć nosilo tragove Banksyjeva poželjnog i vrijednog umjetničkog rada. Godine 2019. iz te hrpe smeća rekonstruira rad "Flying Copper". Godine 2020. pretvorio je tri još uvijek pokrivena djela u umjetnička djela koristeći hiperspektralnu fotografiju Banksyjeva djela, proizvedenu uz pomoć Restauratorskog centra u Ljubljani i Instituta "Jožef Štefan". Ove pak godine prvi put u javnosti vidimo i treću varijaciju rada, kada Downey jednostavno vraća četvrtu Banksyjevu sliku u njezino izvorno stanje iz 2003. godine.
Sam Plečnikov stup ukomponiran je u rad "Zig Urat Zag Urat". Naime, kako je umjetnik sam rekao:
– Godine 2020. upoznao sam Slovenca (koji želi ostati anoniman), koji je tvrdio da ima pravi arhitektonski stup Jože Plečnika. Nekoliko dana poslije dogovorio sam kupnju tog stupa. Podrijetlo stupa nije bilo jasno. Kada sam došao u posjed stupa, odnio sam uzorak Damjanu Vengustu na Institutu "Jožef Štefan" u Ljubljani. Damjan je proveo niz testova koji su uključivali difrakciju X-zraka za identifikaciju minerala i elektronsku disperzijsku spektroskopiju za ispitivanje elementarnog sastava, čime je napravio analizu materijala elementa i usporedio moj uzorak s tri uzorka Plečnikova rada: stadionom Bežigrad, Tromostovjem i Plečnikovom kućom u Ljubljani (svi sadrže isti Plečnikov stup). Nakon što smo potvrdili autentičnost elementa, odlučio sam ga koristiti kao komponentu skulpture, nekoliko puta okomito ponavljajući njegov oblik.
Izložba je otvorena do 5. svibnja.