Faksimil prve uspješne fotografije u povijesti "Pogled s prozora u Le Grasu" iz 1826./1827. koju je Nicéphore Niépce snimio camerom obscurom te umjesto kamena upotrijebio kositrenu ploču premazanu bitumenom dio je postava izložbe "100 x Francuska - Francuska fotografija od početka do naših dana", otvorenoj u Modernoj galeriji uz pomoć Francuskog instituta u sklopu Mjeseca frankofonije. Izložba predstavlja bogatu francusku fotografsku baštinu od njezinih početaka. Izloženi su radovi slavnih umjetnika Eugènea Delacroixa, Edgara Degasa koji su se služili fotografijama kako bi ustanovili priručnik ikonografskih predložaka, ali i Marcela Duchampa koji je snimio probni snimak za knjigu smotak cigarete koja mu je trebala za ilustraciju naslovnice knjige. Nadrealisti Man Ray, Dora Maar, Raoul Ubac su se poigravali tehničkim eksperimentima pa fotografijom ne reproduciraju stvarnost nego ona postaje svrhom stvaranja.
Zanimljivo je vidjeti i Eiffelov toranj u gradnji iz 1888., presnimku originalnih fotografija iz Musée d'Orsay, ali i fotografiju Henrija Cartier-Bressona Nedjelja na obali rijeke Marne iz 1938. jednog od najpoznatijih svjetskih fotografa, kasnije i jednog od osnivača agencije Magnum. Iz posljednje četvrtine 20. stoljeća mogu se vidjeti radovi Jeanloupa Sieffa, Jean-Marca Bustamantea, fotoreporterke Janine Niépce, nećakinje pionira Nicéphorea Niépcea. Ukupno je predstavljeno stotinu suvremenih presnimaka originala, faksimila, suvremenih ink-jet otisaka, ali i nekoliko originala. Kustosica te putujuće izložbe je Sophie Schmit, a kustosica zagrebačke izložbe i likovnog postava je Lada Bošnjak Velagić. Marija Tonković je u predgovoru kataloga navela da su domaći velikani pomno pratili razvoj francuske fotografije. Tome u prilog ide i činjenica da je Tošo Dabac izlagao u društvu Cartier-Bressona na svjetskim salonima. Izložba traje do 31. ožujka.