Paradoks je građanskog društva to da je teško ući i izaći na prava vrata u pravom trenutku a da se ne spotaknemo o postelju ili stol. To može biti tužno, ali i beskrajno smiješno, pa je na tu dramu koja se odvija između četiri zida upozorio još Feydeau, a Ray Cooney je jedan u nizu svjedoka te važne istine upozoravajući nas kako smo u neprestanoj opasnosti da u tim pretrčavanjima ne susretnemo sebe. Vladimir Gerić preveo je komediju "Uhvaćen u mrežu", osmislio scenografiju s petorim vratima (ne računajući vrata ormara) i izabrao cvijet glumačkog ansambla Komedije.
Žanrovski strogo određena Komedija je i ovaj put oduševila sposobnošću svojih glumaca i suradnika da u naoko jednostavnom okviru postave izuzetno zahtjevan komad koji bi propao da je i samo jedna karika u nizu bila slaba. Damir Lončar, i kao glumački otponac predstave i kao suradnik redatelja, zaslužio je povjerenje svojih kolega vješto balansirajući i gradeći uspješno vlastiti komičarski izraz.
Ovaj je put u Draženu Čučeku našao vrsnoga partnera. Čuček je glumac neslućenih mogućnosti, birao je najteže puteve inzistirajući neprestance, vrlo uspješno, na tome da stvori autentičan karakter, a ne tip. Jasna Palić Picukarić vrlo je ženstveno upozorila na svoje sazrijevanje na sceni, a Dubravka Ostojić marljivo je tragala izvan uhodanih okvira. Ana Kraljević debitirala je u najboljem svjetlu, a Ronald Žlabur pokazao je kako je istinska nada Komedije, kao i Davor Svedružić. Ako imate snage dva i pol sata neprestance se smijati, svojim bližnjima, ali i sebi, Komedija je pravo mjesto za vas.