HALIMIN PUT

Uredna filmska drama i režija za kakvima smo vapili 1990-ih

Foto: arhiva
Uredna filmska drama i režija za kakvima smo vapili 1990-ih
24.10.2012.
u 16:22
Drama jadne žene u nastojanju da identificira sina ubijenog u ratu postiže težinu kojom opravdava svoje postojanje
Pogledaj originalni članak

Imam posve osobne razloge zašto mi je stalo da Arsen Ostojić snima dobre filmove. S obzirom na to da dijelimo isto ime sustavno nas zamjenjuju javnosti, pa se Ostojićeve filmove često pripisuje mome životopisu, čak i na razinama kao što su prijamni ispiti na fakultetima. I kakav je “Halimin put”? Mogu hodati uzdignute glave.

Arsen Ostojić redatelj je za kakvima je naša kinematografija vapila 1990-ih godina, kada su filmove snimali autori koji često nisu znali ni suvislo ispričati priču. Dok su mu prethodno u “Ničijem sinu” likovi često djelovali više kao dramske funkcije, a manje kao stvarni junaci (nagomilavanje ekstremnih situacija bilo je prikladnije kazališnoj stilizaciji nego filmskom realizmu), u “Haliminu putu” takvi su trenuci svedeni na minimum pa drama jadne žene u nastojanju da identificira sina ubijenog u ratu postiže težinu kojom opravdava svoje postojanje. Taj film izvrsnih glumica (A. Prica, O. Pakalović) više ide za time da dirne publiku, nego da ispunjava redateljsku (i kritičarsku) taštinu, a to ne mora uvijek biti mana.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.