Tvrtka Out of Print došla je na sjajnu i originalnu ideju: na majice kratkih i dugih rukava (u muškim, ženskim i dječjim brojevima) stavljaju naslovnice slavnih knjiga, ili prvih izdanja, ili onih najpoznatijih, ili najbolje dizajniranih. Ako želite na svojim grudima imati "Lovca u žitu", "Mobyja Dicka", "Životinjsku farmu", "Velikog Gatsbyja", "Majstora i Margaritu" ili bilo koje drugo slavno remek-djelo svjetske književnosti koje vam je priraslo srcu, njihova web-stranica (http://www.outofprintclothing.com/) pravo je mjesto za vašu kupnju.
Ne samo zbog sjajnih majica po razumnim cijenama od 28 dolara za kratke i 38 dolara za duge rukav e(147 i 200 kuna) nego i zato što se od prodaje svake majice izdvaja jedan dio prihoda kojim se kupuje jedna knjiga i šalje u Afriku dječjim knjižnicama. Osnivač Out of Printa Todd Lawton kaže:
- U listopadu 2010. potpuno smo sponzorirali i poslali 12-metarski kontejner (560 kutija) doniranih udžbenika i knjiga školama i knjižnicama u Dar es Salaamu u Tanzaniji.
R a z u m n i m cijenama??? Jasno je da sit gladnom ne vjeruje ali opet... Marko, Vi pišete za medije pa bi mogli misliti o tome kome je to \"razumna\" cijena i koliko takvih čita medij za koji pišete.