Znak visoke likovne kvalitete - takvim riječima mogle bi se okarakterizirati sinoć otvorene dvije izložbe. Prva je “Žena na mjesečini” zagrebačkog slikara i akademika Borisa Bućana priređena u Klovićevim dvorima, a druga je izložba dizajna posvećena pogonu porculana zaprešićke tvornice Jugokeramika, današnjeg Inkera, otvorena u Muzeju za umjetnost i obrt.
Dan nakon svojega 63.rođendana Boris Bućan priredio je sebi i kulturnoj javnosti jednu od najljepših rođendanskih čestitaka u obliku izložbe recentnih slika, s čak osamdeset akrilika velikoga formata. Duhovit u naslovima, ironičan u komentaru, elegantan u crtežu, erotičan u osjećaju, velik i neponovljiv u zapažanju i biranju tema iz svoga bliskog okruženja - samo su neki od komentara posjetitelja koji su se mogli čuti u Klovićevim dvorima.
A nakon raskoši Bućan Arta, Muzej za umjetnost i obrt prezentacijom dizajna “Porculanski sjaj socijalizma” napravio je jednu od najcjelovitijih izložbi koja pokazuje servise, zdjele, čajnike, vaze kreirane tijekom više od pola stoljeća u Zaprešiću. To što je izloženo, to je sve što je ostalo od dizajna. Sve ono što je bio kapital Inkera, prototipovi što su ih oblikovale Dragica Perhač, Jelena Antolčić, Marta Štibar i druge, otišlo je za Španjolsku kad je kapitalistički vlasnik 1996. kupio tvornicu. A Inkerov pogon porculana zatvoren je prije samo četiri mjeseca.