'Otišao iz dva razloga'

Hasanbegović iznio kritiku Frljićeve predstave: 'Žrtva je samo jedna'

Foto: Tomislav Miletić/PIXSELL
Hasanbegović iznio kritiku Frljićeve predstave: 'Žrtva je samo jedna'
20.01.2018.
u 18:13
Napomenuo je da on Frljiću, da je ravnatelj Kerempuha, ne bi dao da režira predstavu ne zbog političkih razloga, već zbog estetskih
Pogledaj originalni članak

Dolazak Zlatka Hasanbegovića, bivšeg ministar kulture i političkog tajnika Neovisnih za Hrvatsku, na premijeru predstave "Šest likova traži autora" provokativnog Olivera Frljića u kazalištu Kerempuh svojevrsno je iznenađenje jer je Hasanbegović u svjetonazorskom smislu Frljićev antipod. Uostalom, u Hasanbegovićevu mandatu ministra nesnošljivost između njega i Frljića bila je posve očita.

Hasanbegoviću je ovo druga Frljićeva predstava koju je pogledao, prije nje "Mrzim istinu" u Teatru Itd, a za Večernji list iznio je kritiku Frljićeve adaptacije djela slavnog Luigija Pirandella.

- Na predstavu sam otišao iz dva razloga. Da bih mogao komentirati, moram je pogledati. Drugo, zbog urođene znatiželje s obilježjima stanovitog mazohizma. Zanimalo me, naime, kako na sceni izgleda moj lik sa svinjskom glavom kojeg u stavu muslimanske molitve lopatom kokaina pričesti biskup Mile Bogović. Zanimalo me i kako izgleda moj kazališni lik koji nakon biskupske kokainske pričesti sudjeluje s kazališnom Željkom Markić, Velimirom Bujancem, Josipom Klemmom i ostalima u nogometnom udaranju glave mrtvog novorođenčeta. Zanimalo me i kako izgleda prizor kada lik silovane žene polegnute na hrvatsku zastavu simbolički revolveraškim hicem likvidira sve spomenute. Osim toga, u predstavi tu i tamo ima i Pirandella - rezimirao je Hasanbegović.

Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Foto: Matija Habljak/PIXSELL

Zapitao se tko je, zapravo, meta i žrtva, kako je rekao, Frljić-Ljuštininog performansa kojeg, nastavio je, vidi kao dostojan spomenik višedesetljetne hegemonije i svevlašća Dušana Ljuštine u kulturi Grada Zagreba.

- Žrtva i meta nije ni biskup Bogović, ni ja, ni Bujanec ni Željka Markić, kao ni hrvatska zastava. Žrtva i meta je samo jedna. Veliki Luigi Pirandello koji na onom svijetu sada žali jer nije oporučno zabranio Frljiću i njemu sličnima netalentiranim ekshibicionistima zloporabu svog opusa - zaključio je Hasanbegović.

Napomenuo je da on Frljiću, da je ravnatelj Kerempuha, ne bi dao da režira predstavu ne zbog političkih razloga, već zbog estetskih.

Foto: Damir Žižić/Kultura promjene
Oliver Frljić
Foto: Damir Žižić/Kultura promjene
Oliver Frljić
Foto: Damir Žižić/Kultura promjene
Oliver Frljić
Foto: Damir Žižić/Kultura promjene
Oliver Frljić
Foto: Damir Žižić/Kultura promjene
Oliver Frljić
Foto: Damir Žižić/Kultura promjene
Oliver Frljić

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 163

BL
blokiraniantikomunist
18:35 20.01.2018.

penicilin za taj frljićevski ološ je zavrnuta slavina na državnoj sisi. i u tome treba ustrajati

JU
juma
18:42 20.01.2018.

Stavite malo golotinje, silovanja i orgijanja, dodate svinjsku glavu, kokainsku hostiju, obescascenu zastavu, veliku dozu egzibicionizma, nesto pornografije i bizarnosti, sokantno do sokantnog uz odsustvo bilo kakvog talenta ili humanizma i dobili ste kulturu a la Frfljic . Za one koji hoce jos zacina, moguce je ubaciti jos poneko silovanje. Frljic je silovanjem naprosto opsjednut i u svakoj predstavi se glumci visestruko siluju medjusobno, dok kulturna urbana publika voajerski uziva u takvoj vrsti duhovnog uzdizanja.

GO
goldenboy
18:33 20.01.2018.

Haso je car i pol,kako li je samo razj..o ono povjerenstvo uhljeba,kad je bio ministar...