Poznati talijanski brend obuće Superga ponovno je kao zaštitno lice angažirao it djevojku Alexu Chung za glavnu kolekciju proljeće/ljeto 2012. Ipak, to nije repriza prošle kampanje jer osim kao zaštitno lice Superga je u novom reklamnom projektu angažirao i Alexinu kreativnost. Novoj kreativnoj direktorici dali su punu slobodu u stiliziranju kampanje proljeće/ljeto 2012.
No, to britanskoj trendseterici i voditeljici, koja je dvije godine zaredom osvojila British Style Award, nije prvi put da se okušala kao dizajnerica – 2010. i 2011. godine dizajnirala je jesensku kolekciju za Madewell. Kreativne vizije poznatog modela tako će definitivno ostaviti trag na najnovijoj kampanji brenda sportske obuće, čiji su zaštitni znak tenisice s gumenim potplatima. Lijepa Alexa na snimanju je udružila snage s poznatim fotografom Guyem Arochom, s kojim su već surađivale mnoge poznate zvijezde poput Linde Evangeliste, Lily Cole i Blake Lively.
Alexa Chung dizajnirala je novu kolekciju brenda obuće Superga
Merkel o jednom od susreta s Putinom: 'Ti nećeš vječno biti kancelarka, ove će zemlje ući u NATO. Ja to želim spriječiti'
Bivša njemačka kancelarka objavljuje memoare u kojima iznosi zanimljive detalje sa svojih susreta s ruskim predsjednikom u godinama prije krvave invazije
Otkriveno što Blanka Vlašić radi nakon priznanja supruga da su u otvorenom braku! Ovo nitko nije očekivao
Nakon što se suprug Blanke Vlašić pohvalio da su u otvorenom braku, napokon je otkriveno što ona radi, odnosno čime se bavi u posljednje vrijeme
Hrvatsku čeka pakao: Nikada nismo imali teže iskušenje od ovoga, a jedan podatak posebno zabrinjava
Francuska nakon četvrtfinala Lige nacija postaje najveći suparnik Hrvatske od njezine samostalnosti. U ožujku će njihovi međusobni susreti doći do brojke 12, dok je Hrvatska protiv Engleske i Španjolske igrala po 11 puta
Mit ili istina? ‘Cjepiva su neučinkovita jer neki ljudi obole čak i nakon cijepljenja’
Sezona gripe počinje od listopada i traje sve do ožujka, a kako simptomi ove bolesti nisu nimalo ugodni, bolje ju je izbjeći. Jeste li vi od onih koji vjeruju u učinkovitost cjepiva ili radije pribjegavate drukčijoj prevenciji?
Devet posto Hrvata to čini svaki tjedan, 47 posto barem jednom mjesečno, a češće to rade oni s višim prihodima