promjene u poslovanju

Američki dizajneri slijede britanski Burberry: Kupnja 'krpica' ravno s modne piste

Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
Burberry
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
Burberry
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
Burberry
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
Burberry
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
Burberry
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
Burberry
09.09.2016.
u 08:35
Upravo su društvene mreže bile pokretači promjena, budući da se sada uživo putem njih prenosi ili emitira većina modnih revija. Dosad su modne kuće u rujnu predstavljale nove kolekcije odjeće za proljeće/ljeto iduće godine
Pogledaj originalni članak

Američki dizajneri na newyorškom Tjednu mode odlučili su slijediti trend britanske modne kuće Burberry i kupcima omogućiti da odjeću nabavljaju ravno s modne piste, pišu britanski mediji.

Osim što je nova odjeća odmah dostupna u trgovinama, Burberry je ove godine najavio i da će spojiti uobičajene četiri modne revije u godini u dvije. Također je prvi organizirao izravni prijenos svojih revija, a naveliko se počeo služiti i platformama kao što su Snapchat i Instagram, piše BBC.

Upravo su društvene mreže bile pokretači promjena, budući da se sada uživo putem njih prenosi ili emitira većina modnih revija. Dosad su modne kuće u rujnu predstavljale nove kolekcije odjeće za proljeće/ljeto sljedeće godine.

Na newyorškom Tjednu mode primjer britanske modne kuće odlučili su stoga slijediti i američki dizajneri Tom Ford i Tommy Hilfiger. Tako je Ford predstavio kolekciju za žene i muškarce za sezonu jesen/zima 2016., a ne onu za sezonu proljeće/ljeto sljedeće godine. 

Zahvaljujući novom trendu, kupci više ne moraju čekati nova izdanja modnih magazina kako bi vidjeli novu kolekciju, a manje su skloni i čekati po nekoliko mjeseci da bi je mogli kupiti.

Luksuzni brandovi pogođeni su smanjenjem potrošnje kineskih kupaca, snažnijim američkim dolarom i terorističkim napadima koji su odvratili turiste od modnih metropola, kao što je Pariz. Ujedno, reagiraju na promjene kupovnih navika mlađih potrošača, koji su odrasli kupujući i razmjenjujući sadržaje putem interneta, posebice putem pametnih telefona.

Modni kritičari objašnjavaju i da su dizajneri prisiljeni usvojiti uspješne poslovne modele  "brze mode", čiji su začetnici modni lanci Zara i H&M.

– U svijetu koji postaje sve neposredniji, trenutačni način pokazivanja kolekcije četiri mjeseca prije nego što postaje dostupna kupcima zastarjela je ideja, koja više nema smisla. Pokazivanje kolekcije koja odmah stiže u trgovine lijek je za to, a omogućit će i uzbuđenje koje će potaknuti prodaju i zadovoljiti pojačanu želju potrošača da imaju odmah odjeću koju su spremni nositi – objavili su iz Forda.

I druge modne kuće usvajaju sličnu taktiku. Štoviše, Tommy Hilfiger je na svom nedavnom showu polovinu karata dao svojim obožavateljima, otvorivši tako nekoć ekskluzivni događaj javnosti. 

 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.