Jana voda s porukom

Anica Kovač, Lana Jurčević i Bruno Šimleša izrabrali projekte Janine humanitarne kampanje

Foto: Press foto
Jana voda s porukom
Foto: Press foto
Jana voda s porukom
Foto: Press foto
Jana voda s porukom
Foto: Press foto
Jana voda s porukom
Foto: Press foto
Jana voda s porukom
Foto: Press foto
Jana voda s porukom
Foto: Press foto
Jana voda s porukom
Foto: Press foto
Jana voda s porukom
Foto: Press foto
Jana voda s porukom
Foto: Press foto
Jana voda s porukom
Foto: Press foto
Jana voda s porukom
03.03.2014.
u 14:58
O samoj realizaciji pojedinog projekta ili akcije odlučit će građani, odnosno svi oni koji na web stranici www.vodasporukom.com poklone svoju kapljicu projektu koji im se sviđa.
Pogledaj originalni članak

Veliki web projekt u sklopu kampanje Jana “voda s porukom” u kojem su mogle sudjelovati sve neprofitne organizacije, a koji je trajao od 17.01.2014. do 17.02.2014, na službenim internet stranicama www.vodasporukom.com došao je do svog kraja.

Mnoštvo prijava i projekata potvrda su vrijednosti ove kampanje, ali i želja mnogih da svoj rad i svoje djelovanje u zajednici i prema zajednici učine kvalitetnijim i boljim.

Žiri, koji čine bivša miss Hrvatske Anica Kovač, pjevačica Lana Jurčević, književnik i televizijski voditelj Bruno Šimleša, izvršna direktorica marketinga koncerna Agrokor Iva Balent i direktorica marketinga Jamnice Jasna Mikačić, nije imao nimalo lak zadatak, a u mnoštvu zanimljivih i hvalevrijednih projekata kojih je pristiglo više od 1000, izabrano je njih 25 koji su ušli u najuži izbor za dobivanje donacije.

Foto: Press foto

O samoj realizaciji pojedinog projekta ili akcije odlučit će građani, odnosno svi oni koji na web stranici www.vodasporukom.com poklone svoju kapljicu projektu koji im se sviđa.

- Uz više od 1000 prijavljenih projekata iz različitih društvenih kategorija: humanitarno djelovanje, obrazovanje, sport i drugih, shvatili smo koliko je velika potreba u društvu za pomoći i međusobnom podrškom u ostvarenju istih. Posebno su nas oduševile brojne ideje i entuzijazam mladih ljudi, koji aktivno sudjeluju u brizi za druge, kojima je pomoć prijeko potrebna. Stoga je doista bio vrlo težak zadatak, među toliko projekata posvećenih promicanju dobra, odabrati one koji će ići u daljnju realizaciju. Ovom smo inicijativom omogućili javnosti da nam upravo ona ukaže na projekte od najveće važnosti za lokalnu zajednicu te omogućili svima koji žele pomagati da to sada jednostavno i učine i tako se, uz pomoć Jane, povezali svi zajedno u jedan krug gdje svako malo dobro djelo potiče drugo i ono se vraća zajednici u obliku boljeg sutra, izjavila je izvršna direktorica marketinga koncerna Agrokor te članica žirija Iva Balent.

Foto: Press foto

Promotori ove akcije, ali i svi koji vjeruju u vrijednost projekta Jana “voda s porukom”, pozivaju građane da posjete službene stranice kampanje, da budu dio ove lijepe i tople životne priče te da baš njihova kapljica dobrote da priliku da se realiziraju mnoge lijepe stvari.

Budite veliki u svojim željama i djelima te pomognite i drugima da ostvare svoje snove. Svojim glasom dajte im novu nadu i priliku da žive svoje izazove i snove.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.