modno središte regije

BIPA FASHION.HR najavljuje najznačajniji modni tjedan sezone

Foto: PR FOTO
Bipa Fashion.hr
Foto: PR FOTO
Bipa Fashion.hr
Foto: PR FOTO
Bipa Fashion.hr
Foto: PR FOTO
Bipa Fashion.hr
Foto: PR FOTO
Bipa Fashion.hr
Foto: PR FOTO
Bipa Fashion.hr
Foto: PR FOTO
Bipa Fashion.hr
Foto: PR FOTO
Bipa Fashion.hr
08.09.2016.
u 09:02
Pogledaj originalni članak

Zagreb će od 11. do 15 listopada postati modno središte regije jer počinje još jedan BIPA FASHION.HR

S dolaskom jeseni, modna groznica u iščekivanju najnovijih kolekcija raste, a najvažniji tjedan u godini, za sve koji prate hrvatsku modnu scenu, i ove će sezone predstaviti kolekcije najjačih dizajnerskih imena. Modne revije i ove se sezone održavaju u najvećem paviljonu Zagrebačkog velesajma – Paviljonu 5,  na više od 4000 četvornih metara.

Vrhunska modna izdanja, poznata imena, mlade dizajnerske nade te najnoviji trendovi obilježit će 23. izdanje BIPA FASHION.HR-a  čiji je glavni sponzor već šestu sezonu za redom drogerijski lanac Bipa.

Tijekom pet uzbudljivih dana na programu će biti samostalne revije etabliranih modnih brendova te zajednički nastupi mladih dizajnerskih snaga, ali i poznata imena i brandovi modne scene: eNVy room, Robert Sever, Ivica Skoko, ELFS, Ivica Klarić, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Ana Maria Ricov, Martina Budek, Marina design u suradnji s brendom Ruke, Krie design, Gala Marija Vrbanić, Morana Krklec i Ana Bogdan.

Prvi put na pisti FASHION.HR-a nastupit će i dobitnik prestižne nagrade Najbolji mladi dizajner by Perwoll, koji se bira 1. listopada na najvećem natjecanju za mlade talente Portanova Fashion Incubator u Osijeku. 

 – Izazov je svake sezone biti drugačiji i originalan, ali BIPA FASHION.HR u kreativnom smislu ide u korak s najnovijim svjetskim trendovima. Iz sezone u sezonu, uz vrhunske modne priče, pronalazimo nove načine prezentacije i komunikacije modnog sadržaja. Pokazalo se da FASHION.HR predstavlja najsnažniju produkcijsku platformu za predstavljanje najznačajnijih dizajnerskih imena. U ožujku smo tako prvi u Hrvatskoj integrirali najnoviju 360 tehnologiju u svijet mode i snimili i prikazali prvu modnu reviju u virtualnoj stvarnosti. Želimo što više modu približiti krajnjim korisnicima koristeći sve dostupne tehnologije i ove sezone nastavljamo u tom smjeru –  izjavio je Vinko Filipićdirektor i osnivač FASHION.HR-a.

Uz uzbudljive modne revije, posjetitelji će imati priliku doživjeti ovu modnu priču na najrazličitije načine pa će tako prvi put biti predstavljen i FASHION.HR Community Wall, a za vrijeme najvažnijeg modnog tjedna u sezoni lansirat će se i Viber Chat te personalizirani stickeri koje je za FASHION.HR osmislila umjetnica Boo Boo Tannenbaum. 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.