Radovi Brandoctora, sestrinske agencije marketinške agencije Bruketa & Žinić OM, po treći su put dobili američku nagradu ReBrand 100. Rebranding je stvaranje nove slike o brandu, a ReBrand 100 dodjeljuje najveća priznanja u tom području, odnosno za brand rebuilding i redizajn te je jedini program nagrađivanja takve vrste. Nakon što je 2008. godine nagrađen Brandoctorov brand One2play, prošle godine Lantea, ove je godine to Osječko pivo.
Žiri ReBranda 100 mijenja se svake godine, a tvori ga skupina međunarodno priznatih industrijskih eksperata multidisciplinarnih profila. Među njima su do sad bili Fran Kelly, predsjednik i glavni izvršni direktor jedne od najpoznatijih američkih marketinških agencija Arnold Worldwide s klijentima poput McDonald’sa, P&G-a i Volvo Carsa, ite Barbara Hillier, direktorica RMJM Hilliera, jedne od najvećih svjetskih arhitektonskih tvrtki koja surađuje s Motorolom, AT&T-om i GlaxoSmithKlineom. Članovi žirija bili su i Burt Helm, urednik marketinškog odjela uglednog BusinessWeeka i Howard Belk, dopredsjednik i voditelj kreativnog odjela u agenciji Siegel + Gale, čiji su klijenti American Express, The American Stock Exchange i Motorola.
Važnost brandinga sve je veća, ne samo zbog zasićenosti tržišta, već i zbog globalne krize, jer samo snažni brandovi osvajaju srca potrošača i stvaraju lojalnost.
Brandoctoru treći put priznanje ReBrand 100 za rebranding
Gdje je danas Oliver Mlakar? Živi na selu, a radi i u 90. godini
Za sebe kaže kako nije klasičan penzioner jer nije 'zasjeo' uz televiziju i telenovele. Obavezno gleda Dnevnik i povremeno sportske prijenose, a projekte na kojima radi pomno bira.
Smrznute ptice padale su s neba, drveće je pucalo od mraza, a stotine tisuća ljudi je umrlo: Nitko ne zna zašto
Čak su i mediteranske luke poput Marseillea bile okovane ledom. Drveće je pucalo od mraza, a crkvena zvona su se lomila. Seljaci su pronalazili svoje kokoši smrznute na granama gdje su spavale
Hitnjaci se dirljivom porukom oprostili od kolegice Mirele: 'Mnogi danas žive zbog tebe'
Iako će biti teško nadomjestiti prazninu u srcima njezinih kolega, ostaje zahvalnost za svaki trenutak proveden s njom: "Zahvalni smo što smo bili dio tvog života, a tebi Mirela hvala što si bila dio nas!"
Je li ovakva ambalaža put prema čišćoj budućnosti?
U svijetu koji se suočava s rastućim izazovima klimatskih promjena, briga o okolišu postala je ne samo odgovornost nego i ključni imperativ za tvrtke.
Stakleni stropovi i ljepljivi podovi: kako nevidljive prepreke koče napredak žena
Metafore poput "staklenog stropa", "ljepljivog poda" i "potrgane prečke" već su dugo prisutne u jeziku kada se govori o rodnoj neravnopravnosti u poslovnim strukturama.