Ovo je dokaz predanosti održivim poslovnim praksama i dokaz stalnih nastojanja tvrtke da smanji svoj utjecaj na planet i promiče društvenu odgovornost.
Zagovaranje ciljeva održivosti
Hisense Europe sa svojim markama Hisense i Gorenje postavio je ambiciozne ciljeve održivosti usmjerene na pet ključnih područja, uključujući okoliš, održive proizvode, održivi opskrbni lanac, ljude i društvenu odgovornost te nove poslovne modele. Ovi ciljevi uključuju smanjenje potrošnje energije kroz optimizaciju obnovljive energije, povećanje upotrebe recikliranih materijala u proizvodima, smanjenje otpada, promicanje održivog transporta i povećanje održivosti opskrbnog lanca. Usmjerenost tvrtke na održivost očita je u njezinim nastojanjima da reciklira 96% proizvedenog otpada, koristi ambalažu koja se može 100% reciklirati do 2024. i smanji emisiju CO2 iz prijevoza. Prestižna srebrna medalja EcoVadis pokazuje da je Hisense Europe razvio pravu strategiju za povećanje održivosti svojih poslovnih modela.
Smanjenje utjecaja na okoliš održivim proizvodima
Tvrtka se mora usredotočiti na sve faze proizvodnje kako bi smanjila korištenje ugljika, uključujući potrošnju energije tijekom proizvodnje, materijale koji se koriste u proizvodima i njihov vijek trajanja, kao i procese pakiranja i transporta. U tim je područjima Hisense Europe je ostvario značajan napredak u posljednjih 5 godina sa smanjenjem potrošnje vode od 38% i smanjenjem potrošnje električne energije od 24%. Njihovi kućanski aparati bijele tehnike Hisense i Gorenje proizvedeni u Europi, izrađeni su od izvrsnih, ekološki prihvatljivih i razgradivih materijala i podvrgnuti su strogim ispitivanjima kako bi im se produžio vijek trajanja. Važan aspekt je i dostupnost rezervnih dijelova i lako servisiranje proizvoda.
Težnja za većom društvenom odgovornošću
EcoVadis ocjena održivosti i proces procjene ocjenjuju ne samo ekološki, već i društveni i etički učinak tvrtki. Hisense Europe s markama Hisense i Gorenje dobio je srebro za njihovu predanost promicanju etičkih poslovnih praksi poput stvaranja jednakih mogućnosti za sve i poticanja dijeljenja znanja. Ulaganje u osobni i profesionalni razvoj zaposlenika jedan je od ključnih prioriteta. U Hisense Europe, na primjer, ukupan broj sati obuke u 2021. godini iznosio je više od 136.000, što je 20 sati po zaposleniku. Jedan od njihovih ciljeva također je promicanje zdrave ravnoteže između posla i privatnog života te aktivnog načina života.
Ambiciozni ciljevi za budućnost
Primanje medalje EcoVadis dokazuje da Hisense Europe čini korak u pravom smjeru kako bi proizvode i poslovanje učinio što održivijima. „Održivost je srž naših vrijednosti i nastavit ćemo naporno raditi kako bismo smanjili naš utjecaj na okoliš i promovirali društvenu odgovornost. Ova certifikacija veliko je postignuće i ponosni smo što smo dio EcoVadis zajednice,” rekao je Hanson Han, izvršni direktor Hisense Europe.
„Preko trideset godina brinemo za okoliš, a naš trud na tom polju prepoznat je od domaćih i inozemnih stručnjaka“, kaže Tomaž Korošec, član Uprave. „Naša ulaganja u obnovljive izvore energije, fokus na trajnost i učinkovitost proizvoda te implementacija načela kružnog gospodarstva pokazali su se kao pravi pristup. Čast nam je primiti srebrnu medalju EcoVadis, jer ona predstavlja naše uvjerenje da su tvrtke s dosljednom predanošću društvenoj i ekološkoj odgovornosti one koje će postići trajni uspjeh."
Hisense Europe sa markama Hisense i Gorenje nastavit će raditi na održivosti i etičkim poslovnim praksama, uvijek nastojeći poboljšati i pozitivno utjecati na društvo i okoliš.