Prepoznat kao platforma koja promiče inovativan pristup modi, Bipa FASHION.HR ove sezone programom CITY NEW NOW želi prezentirati rad modnih dizajnera i njihovu želju da modom komuniciraju sve ideje i vizije na način koji dopušta sasvim individualan doživljaj mode.
Ususret najvećem tjednu mode u regiji, objavljen je program Bipa FASHION.HR-a koji ove sezone donosi brojne novosti. Uz grandioznu modnu pistu u paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma čija gradnja počinje ovih dana, modni će znalci imati priliku uživati u nesvakidašnjoj prezentaciji rada modnih dizajnera koji će se predstaviti u sklopu programa CITY NEW NOW. U prekrasnoj galeriji Gliptoteke HAZU, 16. ožujka, nastupit će Ivana Janjić, Morana Krklec, Marijana Cigić i Unaesthetik. Sasvim drugačije promišljanje mode i artistička prezentacija uvest će publiku u kreativni svijet modnog stvaralaštva.
Prepoznat kao platforma koja promiče inovativan pristup modi, Bipa FASHION.HR ove sezone programom CITY NEW NOW želi prezentirati rad modnih dizajnera i njihovu želju da modom komuniciraju sve ideje i vizije na način koji dopušta sasvim individualan doživljaj mode. Rušenjem granica i stereotipa o nedodirljivosti visoke mode, publiku se uvodi u samu srž nastanka odjevnog predmeta i filozofije pojedinog branda.
CITY NEW NOW prati i službena kampanja koja najavljuje potpuno drugačiji modni performans. Vizuali komuniciraju kreativnu ideju kroz priču o prenamjeni, multifuncionalnosti i drugačijem viđenju klasičnog odjevnog predmeta – blejzera. Prenamjenom postignutom različitim stylingom, prepoznatljivi blejzer dobiva novu ulogu i funkciju na ljudskom tijelu, te se transformira u suknju, haljinu ili modni dodatak. Modna igra ima nova pravila, sve je dopušteno, a osnovna svrha je novo viđenje i interpretacija mode. Kampanjom CITY NEW NOW počinje odbrojavanje do početka Bipa FASHION.HR-a koji odmah nakon tjedna mode otvara vrata
FASHION.HR pop up storea, u suradnji s partnerom projekta
City Centrom one. „Ove sezone platformom CITY NEW NOW uvodimo značajne promjene u programu koji pružaju mogućnost različitog pristupa modnoj prezentaciji, a publika će vidjeti neke nove, drugačije i originalne koncepte. No, posebno sam ponosan što ovaj projekt ima nastavak u vidu FASHION.HR pop up storea jer će se po prvi put na ovaj način, kroz dva mjeseca u shopping centru City Center one, velikom broju dizajnera omogućiti direktan kontakt s kupcima kojima hrvatski modni dizajn postaje značajno dostupniji nego dosad. Želja nam je podržati modnu scenu ne samo kroz prezentaciju nego i kroz najvažniji kanal, pop up dućan u kojem će kupci zaista moći vidjeti i kupiti ono što su vidjeli na pisti“, zaključuje
Vinko Filipić direktor i osnivač FASHION.HR-a.
Nakon programa u Gliptoteci koji se otvara 15. ožujka revijom modnog dvojca I-GLE, tjedan mode nastavlja se svečanom dodjelom modne nagrade Ana Lendvaj u Muzeju suvremene umjetnosti, 19. ožujka, a od 21. do 24 ožujka na rasporedu su revije na grandioznoj pisti u sklopu paviljona 5 Zagrebačkog velesajma, na kojoj će nastupiti najpoznatija imena modne scene: Ivica Skoko u suradnji s Perwollom, Robert Sever pod pokroviteljstvom branda Lovables, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Arileo, koji ove sezone obilježava 15 godina branda, Marina Design, Klisab, Anthony Avangard, Price on Request, Twins u suradnji s CCC, Jelena Holec, te gosti iz Srbije i Bosne i Hercegovine Mates i Mateyaneira.
Autorski tima kampanje CITY NEW NOW:
Fotografija: Petra Mrša
Kreativno vodstvo: Marko Šabarić
Model: Laura Bračun (Talia Model)
Styling: Ana Nikačević
Asistent stilistice: Aleksandar Selak
Kosa: Fabule de forma za Kevin Murphy
Makeup: Petra Sever