Morate osnovati Nagradu Ana Lendvaj!” Riječi su to Vinka Filipića, osnivača i direktora Fashion.hr-a, u trenutku kada je redakciju Večernjeg lista, ali i hrvatski modni svijet potresla vijest o smrti drage kolegice.
Te je riječi ozbiljno shvatio Dražen Klarić, glavni urednik Večernjeg lista, a sada ćemo na proljetnom izdanju Bipa Fashion.hr-a dodijeliti prvu Modnu nagradu Ana Lendvaj. Ta nagrada postaje tradicija, a prvu će dobiti modni kreator koji je u 2017. imao najbolju kolekciju. O tome tko je to, odlučuje žiri sastavljen od modnih novinara, jer Ana Lendvaj bila je novinarka koja je dizajn, pa tako i modu uvela na stranice dnevnog tiska, u svoj Večernjak. Žiri koji odlučuje o prvom dobitniku ove prestižne nagrade čine ugledni vanjski članovi Saša Joka i Nenad Korkut te novinarke i urednice Vesna Blašković, Maja Car i Bojana Radović. Nagrada će se dodijeliti na svečanosti u MSU, a tom će prilikom biti promovirana i posljednja knjiga Ane Lendvaj “ULUPUH-ova modna povijest – Umjetnost odijevanja”.
Proljetno izdanje Bipa Fashion.hr-a najavljuje nikad raznovrsniji program. Smotra se održava od 15. do 24. ožujka na čak tri lokacije. Sve počinje u prekrasnom ambijentu Gliptoteke revijom modnog dvojca I-GLE, a drugi je dan rezerviran za potpuno novi koncept City New Now, koji će dizajnerima omogućiti artistički pristup modnoj prezentaciji. Modne premijere nastavljaju se u petom paviljonu Zagrebačkog velesajma, a svoje će kolekcije pokazati Ivica Skoko, Robert Sever, Arileo, Klisab, Marina Design, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Price on Request, Morana Krklec, Ivana Janjić, Anthony Avangard, Twins, Jelena Holec, Unesthetik, pobjednica Fashion Incubatora Marijana Cigić i gostujući modni brendovi iz regije Mates i Mateyneira.
– Brojne novosti koje donosi proljetni Bipa Fashion.hr dugo smo pripremali s ciljem da ljubiteljima mode ponudimo iskustvo više. Sada kada se hrvatska modna scena ponovno budi osjećamo veliku odgovornost da promišljenim pristupom pozitivno djelujemo na te procese. U skladu s tim i ove sezone napravili smo iskorak i u produkcijskom i u koncepcijskom smislu nudeći dizajnerima potpuno različite načine predstavljanja kolekcija na više lokacija u gradu. Također, posebno sam ponosan što možemo najaviti i novi koncept FASHION.HR POP UP dućana, koji će se u suradnji s partnerom projekta City Centerom One u tom centru otvoriti odmah po završetku tjedna mode, a trajat će dva mjeseca. Bit će to sjajna prilika za mnoge dizajnere da izađu na tržište do krajnjih kupaca i potvrde komercijalne kapacitete svojih brendova – rekao nam je Filipić. A cijelu modnu smotru najavljuje kampanja koju ove sezone potpisuje poznati modni fotograf Franjo Matković.