P&G

Imamo dobitnike 3 Head&Shoulders paketa u kozmetičkoj torbici s potpisom Ivice Klarića

Foto: Press foto
Ivica Klarić
Foto: Press foto
Ivica Klarić
28.04.2014.
u 09:27
Troje najspretnijih čitatelja koji su osvojili pakete: Gabriela Hodak, Josipa Slatina i Mislav Stanić
Pogledaj originalni članak

Ivica Klarić, sinonim za domaću mušku modu, pridružio se popisu poznatih dizajnerskih imena koja sudjeluju u kampanji P&G-a i dm-a Jednostavno je biti posebna.

U ovom dijelu kampanje kupci P&G-ovih proizvoda u dm-u na poklon tako umjesto proizvoda namijenjenih djevojkama i ženama, dobivaju kozmetičku torbicu za modernog muškarca.

Dovoljno je u bilo kojoj dm trgovini u razdoblju od 16. do 30. travnja kupiti bilo koja dva proizvoda Head&Shoulders i uz njih dolazi dizajnerska kozmetička torbica by IK studio.

Troje najspretnijih čitatelja koji su nam se javili na mail javi@vecernji.hr s porukom sadržaja Ivica Klarić dobbit će na kućnu adresu poklon paket Head& Shouldersa i kozmetičku torbicu s potpisom najpoznatijeg hrvatskog dizajnera.

Foto: Press foto

Jednostavnost i učinkovitost!

Bilo da je riječ o modi ili kozmetici, muškarci prije svega cijene jednostavnost. Kada je riječ o pranju kose, sigurno im neće biti potrebna količina proizvoda koje žene koriste. Neće im trebati serumi, maske ni ulja, niti će njihovi proizvodi zauzimati više mjesta u ormariću.

Upravo zato će ih oduševiti inovativni Head&Shouldersovi proizvodi, koji kosu ostavljaju čistom, pružaju joj zaštitu od peruti te olakšavaju njezino oblikovanje.

Muškarci ne koriste toliko puno proizvoda kao žene, ali ipak imaju potrebu sve svoje potrepštine staviti na jedno mjesto. Siguran sam kako će im kozmetička torbica koju sam dizajnirao biti korisna. Dovoljno je velika da stane sve za dnevnu njegu, a kad krećete na putovanja, nemate brige, sve je već spremno – rekao je Ivica Klarić.

Kozmetička torbica by IK studio idealan je tako poklon za svakog muškarca, a njen jednostavan, privlačan dizajn zasigurno će se svidjeti i mnogim djevojkama.

Foto: Press foto

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.