Kozmo drogerije i magazin Diva predstavili su ekskluzivnu kolekciju narukvica "Love", kampanjom simboličnog naziva "Be engaged", koja je u rekordnom roku izazvala veliki interes među modnih trendsetericama.
Be engaged = Budite društveno angažirane
"Kolekcijom narukvica "Love", čiji dizajn potpisuje glazbenica Lana Jurčević, htjeli smo nametnuti trend u kojem se širi poruka ljubavi, statement koju vlasnik narukvice ističe noseći narukvicu LOVE", izjavio je direktor sektora marketinga Konzuma Danijel Dugić.
Također, uz jedinstvenu poruku narukvica ima i humanitarni karakter.
Kako srce kuca brže upravo zbog ljubavi bez koje ne možemo živjeti, čak 10 kuna od svake prodane narukvice donirat će se udruzi "Veliko srce malom srcu". Riječ je o neprofitnoj, humanitarnoj udruzi liječnika, zdravstvenog osoblja i roditelja djece s prirođenim srčanim manama i drugim bolestima. Jedna je od najstarijih udruga u Hrvatskoj, a osnovni su joj ciljevi razvijanje svijesti o potrebi ranog utvrđivanja srčanih mana, potpora njihovu pravodobnom i pravilnom liječenju, prikupljanje sredstava za potrebne uređaje, pomagala i lijekove te pružanje psihološke pomoći roditeljima djece sa srčanim bolestima i manama.
Istaknite svoju poruku na društvenim mrežama fotografijom narukvice i hashtagovima #love #beEngaged
Narukvice potražite u svim Kozmo drogerijama za 99 kn.
Više informacija potražite na diva.vecernji.hr/love