Djeca u školi bolje uče kada im se zabrani da dižu ruke na satu, pokazalo je novo istraživanje. U provedenom pokusu razred 13-godišnjaka učio je dva puta brže kada im je zabranjeno da dižu ruke na satu i odgovaraju na pitanja učiteljice. Umjesto toga, cijeli razred trebao je napisati odgovore na papir i podići ih u zrak zajedno. Ova tehnika, koja je testirana za dokumentarni film programa BBC 2, nije samo pomogla sramežljivoj djeci. Poboljšala je rezultate i samopouzdanih učenika.
– Na početku su i djeca i učitelji mrzili ovakav način rada. Učenici koji su naučili biti tiho, morali su nešto raditi, a oni koji su vični pokazivanju svoga znanja učitelju, bili su uzrujani – rekao je profesor Dylan Wiliam, zamjenik direktora na London University Institute for Education, prenosi Daily Mail.
Škola u kojoj je provedeno istraživanje bila je toliko impresionirana eksperimentom da su odlučili nastaviti raditi po istoj metodi.
Mogli su umjesto dizati ruku protresti bokovima.