Facebook je predstavio novi logo u službenoj objavi na blogu, a pokazano je kako će izgledati u tri različite varijante za sve tri društvene mreže.
Na logu jednostavno piše velikim slovima Facebook, a dolazi u plavoj boji za Facebook, zelenoj za WhatsApp i nijansama boja koje su karakteristične za Instagram.
"Novi logo ima okrugle krajeve, a dizajniran je s idejom otvorenosti i jasnoće. Ljudi moraju znati koja kompanija stoji iza proizvoda koji koriste", rekao je Antonio Lucio, glavni direktor marketinga Facebooka. Dodao je i kako su htjeli napraviti razliku između aplikacija i same tvrtke.
Novi logo pojavit će se idućih tjedana i službeno na aplikacijama umjesto dosadašnjeg prepoznatljivog loga, piše The Guardian.
U posljednje vrijeme su sve češće promjene na društvenim mrežama. Tako je Instagram uveo mogućnost skrivanja određenih objava, dok je Facebook u određenim zemljama ukinuo mogućnost likeanja.
Ipak, čini se kako ljudi nisu sretni ovom promjenom, a to pokazuju na društvenoj mreži Twitter.
Pogledajte što Zagrepčani kažu na ovu opciju u Uberu: