it djevojka

Florence Welch: Od second hand odjeće do haute couturea

Foto: Pixsell
FLorence Welch (1)
Foto: Pixsell
FLorence Welch (1)
Foto: Pixsell
FLorence Welch (1)
Foto: Pixsell
FLorence Welch (1)
29.11.2011.
u 11:56
Za crvenokosom se britanskom pjevačicom benda Florence and the Machine otimaju modni dizajneri od Topshopa do Chanela. A ona u svom stilu kaže da će darovanu dizajnersku haljinu odjenuti barem da ode u trgovinu po kruh i mlijeko!
Pogledaj originalni članak

Florence Welch, crvenokosa pjevačica benda Florence and the Machine, postala je pravi modni idol obožavatelja indie-glazbe. Dvadesetčetverogodišnja Florence, visoka skoro 180 cm i građena poput manekenke, na sceni je dobrodošla modna muza. Za razliku od većine svojih kolegica, poput Lady Gage i Katy Perry, koje se toliko sređuju da bi mogle biti likovi iz crtića, Florence uvijek nosi raspuštenu kosu, a najviše voli široke košulje i bluze te haljine sa šišmiš rukavima. “Oduvijek me privlači romantična, second-hand odjeća”, kaže Florence. “No, stil sam razvila kada sam počela izlaziti na čudne rave- partyje gdje su svi bili kostimirani”, otkriva.

Florence je odrasla u Londonu, a svoj boho imidž razvila je isprobavanjem razne odjeće i “kopanjem po second-hand trgovinama”. S prijateljicama iz škole skupljala je novac za ručak, koji su potom trošile po jeftinim trgovinama. Kasnije je upisala studij umjetnosti na Camberwell Collegeu u Londonu, a zatim se počela baviti glazbom. “Sviđa mi se ideja da mogu poletjeti poput ptice”, objašnjava svoju ljubav prema šišmiš-rukavima. Često tijekom pjesama maše rukama, potvrđujući “romantičnu ideju da je glazba doslovno može odnijeti s pozornice”.

Modni brendovi brzo su se priključili valu popularnosti Florence Welch. Nekoliko mjeseci prije izdanja prvog albuma Lungs, Topshop je pitao Florence mogu li joj dizajnirati odjeću za nastup na Glastonburyju. “Ona je rođena zabavljačica”, rekao je Topshopov glavni dizajner Jacqui Markham, koji je s Florence surađivao na tri kostima za festival. “Prirodno je zaigrana i otkačena!” S uspjehom albuma i Florenceina odjeća počela se mijenjati pa smo je imali prilike vidjeti u luksuznim izdanjima poput haljine od crne svile s čipkastim detaljima s potpisom Roksande Ilinčić, Chanelovoj haljini od šifona, zlatnoj toaleti Elia Saaba te Givenchyjevoj haljini od zlatne čipke koju je nosila na dodjeli MTV VMA, koju su brojni kritičari proglasili presofisticiranom za taj event.

“Pretpostavljam da je to kompliment na neki način”, komentira Welch. “Gledajte, ako mi Givenchy nudi haljinu, sigurno je neću odbiti. Ako će mi je posuditi, nosit ću je pa makar išla samo mlijeko kupiti!” Od 2009. Florence surađuje s londonskom stilisticom Aldene Johnson, modnom urednicom časopisa Vice u Britaniji. “Što je poznatija, to se više igramo s odjećom. Flo je hrabra i spremna sve isprobati. U javnosti moramo paziti – na pozornici je to susret bijele vještice i tamne seksi vamp djevojke, a na crvenom tepihu uvijek bira glamur, klasiku i nikad ništa što izgleda jeftino”, otkriva Aldene. Utjecaj Florence Welch proširio se i na modne piste – Valentino i Dries van Noten na svojim revijama za proljeće 2011. koristili su glazbu njenog benda, a Mulberry ju je angažirao kao pjevačicu na after partyju. No, i sve manekenke na reviji imale su crvene perike, kako bi bile što sličnije Flo.    

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.