Kampanja

Glumac Borko Perić naručio je mikrovalnu putem interneta, a dobio cjedilo

Foto: screenshot/youtube
Skeč
25.03.2015.
u 12:20
Dok je, ležeći na kauču, obavljao kupnju putem interneta, dogodilo se nešto neočekivano, a što je privuklo pažnju kupaca u trgovini i oko nje.
Pogledaj originalni članak

Zanimljiv skeč s Borkom Perićem odvijao se u zagrebačkoj Emmezzeti.

Dok je, ležeći na kauču, obavljao kupnju putem interneta, dogodilo se nešto neočekivano, a što je privuklo pažnju kupaca u trgovini i oko nje.

Skeč je dio informativne kampanje Europske komisije "Potrošači, upoznajte svoja prava!" koju je Europska komisija pokrenula u listopadu 2014. Online kupnja jedna je od tri glavne teme u kampanji.

U kampanji sudjeluju trgovački lanci City Center One, Lidl, Konzum i Emmezzeta kako bi osvijestili hrvatske potrošače o njhovim pravima. Emmezzeta, koja pruža uslugu online trgovine, posebno će pridonijeti informiranju potrošača o njihovim pravima prilikom kupnje putem interneta distribuiranjem letaka na svojim prodajnim mjestima.

Istraživanje Eurobarometra objavljeno prilikom pokretanja kampanje pokazalo je kako je gotovo polovina sudionika istraživanja (49 posto) kupila nešto putem interneta u protekle dvije godine, 10 posto imalo je problem prilikom kupnje na internetu, a više od 50 posto potrošača nije upoznato s time koja su njihova prava u slučaju kada nisu zadovoljni nečim što su naručili putem interneta.

Svrha ovog performansa bila je privući pažnju potrošača kako bi bili upoznati s pravom da se mogu predomisliti i vratiti proizvod koji su kupili putem interneta unutar 14 dana.

Više informacija o pravima potrošača prilikom kupnje na internetu možete pronaći u brošuri

>>Čitanje deklaracija na hrani prvi je korak u izbjegavanju zdravstvenih poteškoća

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar Ironman0105
Ironman0105
01:50 26.03.2015.

Kakav glumac, takva narudzba, takva i isporuka...