Istraživanje je pokazalo kako su hormoni povezani s plodnošću kod žena \"krivi\" za procjene o muškarcima
Većina žena u glavi je definirala kakav je muškarac njihova života. Neke se čak i udaju za njega. Ali, ideja o tzv. Gospodinu Pravom je puno fleksibilnija nego što većina misli. Zapravo, mijenja se iz mjeseca u mjesec.
Primjerice, kada je žena u plodnom dijelu ciklusa, najviše joj odgovara zgodni i slatkorječivi muškarac. On u drugom dijelu njena ciklusa možda ne bi imao ni najmanje šanse. Drugim rječima, Gospodin Pogrešni je upravo postao Gospodin Pravi!
- Žene to svjesno ne znaju, ali hormoni povezani s plodnošću ih navode na pogrešno mišljenje o zgodnim, zločestim muškarcima. Umjesto da ga vide kao nepouzdanog partnera, žene povjeruju da će oni biti vjerni i dobri oci - tvrdi Kristina Durante, istraživačica na sveučilištu u Teksasu.
Ona je na društvenim mrežama napravila profile za zgodne i karizmatične muškarce te za prosječne računovođe. Žene su odgovarale na pitanje smatraju li da su oni "materijal" za oca, i to dva puta. Njihovi odgovori su bili češće pozitivni za karizmatične muškarce kada su bile u plodnom dijelu ciklusa, dok su im računovođe bili privlačniji u drugom dijelu ciklusa.
Većina žena u glavi je definirala kakav je muškarac njihova života. Neke se čak i udaju za njega.
Ali, ideja o tzv. Gospodinu Pravom mnogo je fleksibilnija nego što većina misli. Zapravo, mijenja se iz mjeseca u mjesec.
Primjerice, kada je žena u plodnom dijelu ciklusa, najviše joj odgovara zgodni i slatkorječivi muškarac. On u drugom dijelu njezina ciklusa možda ne bi imao ni najmanje šanse. Drugim riječima, Gospodin Pogrešni upravo je postao Gospodin Pravi!
– Žene misu svjesne toga, ali hormoni povezani s plodnošću navode ih na pogrešno mišljenje o zgodnim, zločestim muškarcima. Umjesto da ih vide kao nepouzdane partnere, žene povjeruju da će biti vjerni i dobri očevi – tvrdi Kristina Durante, istraživačica na sveučilištu u Teksasu.
Ona je na društvenim mrežama napravila profile za zgodne i karizmatične muškarce te za prosječne računovođe. Žene su odgovarale na pitanje smatraju li da su oni "materijal" za oca, i to dva puta.
Njihovi odgovori bili su češće pozitivni za karizmatične muškarce kada su bile u plodnom dijelu ciklusa, dok su im računovođe bili privlačniji u drugom dijelu ciklusa.