Nakon što je zasjenila sve na ovogodišnjoj dodjeli Oscara u prekrasnoj bijeloj haljini Toma Forda, američka glumica Gwyneth Paltrow zvijezda je proljetne kampanje "Modern Preppy" za švedski brend Lindex. Ležerna kampanja inspirirana je sportskim, opuštenim načinom života karakterističnim za američki Hampton ili Long Island, samo sa skandinavskim prizvukom.
Kolekcija, koja će biti dostupna u Lindexovim trgovinama 21. ožujka, prepuna je odjevnih kombinacija koje su nosive tijekom dana, ali idealne i za ležerne večernje izlaske s elegantnom notom. Pruge su apsolutni lajtmotiv ove proljetne kampanje, kao i točkice, a zelena i narančasta "in" su boje koje se mogu kombinirati s bazičnim bojama poput crne i bijele.
– Ova je kolekcija idealna za mene. To je odjeća koju inače nosim svaki dan. Obožavam pruge i praktički nosim prugastu odjeću cijelo vrijeme – oduševljeno je rekla holivudska diva.
Gwyneth Paltrow: Ovo je kolekcija koju bih nosila svaki dan
Ova brigada je trebala promijeniti rat, a postali su simbol vojnog debakla: 'Oni su žrtve PR projekta Zelenskog'
Ukrajinska 155. oklopna brigada trebala je predstavljati vrhunac zapadne obuke i reforme ukrajinskih borbenih jedinica. No, stvarnost se pokazala suprotnom: od osnutka u proljeće/ljeto 2024., brigada je postala sinonim za kaos, piše njemački list Welt.
Koga ljubi Zrinka Ljutić? Skijaška zvijezda svoju sreću ne skriva
Zrinka je osvojila utrku slaloma te drugi vikend zaredom pobijedila u Svjetskom skijaškom kupu. Uspjeh je to kojim je privukla puno pozornosti na sebe, a vrlo brzo su se mnogi zapitali i krenuli tražiti više informacija o našoj skijašici.
Gdje je danas Oliver Mlakar? Živi na selu, a radi i u 90. godini
Za sebe kaže kako nije klasičan penzioner jer nije 'zasjeo' uz televiziju i telenovele. Obavezno gleda Dnevnik i povremeno sportske prijenose, a projekte na kojima radi pomno bira.
Je li ovakva ambalaža put prema čišćoj budućnosti?
U svijetu koji se suočava s rastućim izazovima klimatskih promjena, briga o okolišu postala je ne samo odgovornost nego i ključni imperativ za tvrtke.
Stakleni stropovi i ljepljivi podovi: kako nevidljive prepreke koče napredak žena
Metafore poput "staklenog stropa", "ljepljivog poda" i "potrgane prečke" već su dugo prisutne u jeziku kada se govori o rodnoj neravnopravnosti u poslovnim strukturama.