H&M se ispričao nakon salve kritika zbog toga što su na svojim stranicama objavili fotografiju crnog dječaka s majicom s natpisom "coolest monkey in the jungle" (najcool majmun u džungli).
Natpis su iz očitih razloga mnogi shvatili kao rasistički, a slika je u međuvremenu uklonjena s H&M-ovih stranica, piše Telegraph.
– Ispričavamo se svima koje je fotografija možda uvrijedila – rekla je glasnogovornica tvrtke.
Među onima kojima se reklama nije nimalo svidjela jest i slavni tamnoputi kanadski glazbenik The Weeknd, koji je i sam surađivao s H&M-om.
– Probudio sam se jutros šokiran i osramoćen ovom fotografijom. Duboko sam uvrijeđen i neću više raditi s H&M-om – objavio je jučer na Twitteru.
Mnogi su na društvenim mrežama najavili bojkot popularne modne kuće.
– Ovih me dana nećete vidjeti ni blizu svojih trgovina – napisao je jedan korisnik.
To se dogadja kad se svijet pretvara u ime slobode i demokracije u nesto sasvim suprotno. U svemu se vidi rasizam, antihomo etc. Dosli smo do toga da kriminalcu ne mozes reci da je kriminalac jer to vrijedja njegova prava ili glupanu da je glupana jer je to govor mrznje. Uskoro ce cijeli svijet biti podjarmljen laznim demokratskim kaznama za bilo sto i svaki aspekt zivota ce postati kontroliran i podlozan nekom quazidemokratskom kliseju.