Švedski modni div H&M 10. travnja predstavit će u trgovinama diljem svijeta nove kolekcije Conscious i Conscious Exclusive.
S dva noviteta – organsku kožu švedskog dobavljača kože Tärnsjö i organsku svilu – ove kolekcije pokazuju što se sve može napraviti od održivijih materijala.
Usporedo s kolekcijama, H&M uvodi i novi sustav označavanja CleverCare – oznaku koja predstavlja sustav za održivu odjeću i brigu o odjeći.
- H&M je ponosan na svoj rad na održivosti. Conscious i Conscious Exclusive pokazuju sve mogućnosti održivih materijala, a naše novo označavanje CleverCare omogućuje kupcima da se uključe u našu misiju za održiviju budućnost mode, kaže Ann-Sofie Johansson, H&M-ova voditeljica odjela dizajna, New Developments.
Kolekcija Conscious Exclusive nastala je u suradnji s tvornicom ideja za održivu modu i dizajn EVER Manifesto koja dijeli H&M-ovu predanost održivijoj budućnosti mode.
Ever Manifesto pojavit će se i u kampanji za kolekciju Conscious Exclusive zajedno s Amber Vallettom, supermodelom i glumicom poznatom po svojoj predanosti održivosti. Amber Valletta također je lice kampanje za kolekciju Conscious.
Conscious Exclusive posebno je dizajnirana limitirana kolekcija izrađena od visokokvalitetnih materijala i sitnih detalja nadahnutih flamenkom i boemskim stilom života.
Novi su materijali u kolekciji organska koža – koža od krava uzgojenih za organsku proizvodnju mesa na švedskim farmama – i organska svila uzgojena na organskim stablima duda. Kolekcija će biti raspoloživa u 150 odabranih prodavaonica H&M-a u cijelom svijetu i na internetu. Odabrani komadi također će se prodavati u dijelu posvećenom ekološki odgovornoj inicijativi Amber Vallette, Master & Muse, na yoox.com.
Ovogodišnja kolekcija Conscious puna je ključnih komada od održivijih materijala i savršena je za proljeće. Ključni su komadi svijetlonarančasta haljina koja je dulja straga i izrađena od Tencela® s poliamidom i kaftan s ležernim rezom koji uključuje ručno crtani print zebre. Kolekcija će biti raspoloživa u svim prodavaonicama H&M-a.