Ove time H&M slavi praznike spektakularnom kampanjom i blagdanskom kolekcijom.
Globalne superzvijezde Tony Bennett i Lady Gaga zvijezde su kampanje za koju će pjevati It Don’t Mean A Thing (If It Ain’t Got That Swing) s njihovog Br. 1 albuma Cheek To Cheek. Proširena verzija reklame imat će premijeru 25. studenoga na hm.com.
„Bili smo nadahnuti sjajem, glamurom i izobiljem razdoblja big bandova 40-ih godina 20. stoljeća,“ kaže Johan Renck, redatelj reklame. "Raspoloženje odražava blagdansko slavlje prožeto jakim osjećajem za modu i dozom humora u pozadini. Ozračje je intrigantno, znatiželjno, veselo, odvažno i ispunjeno divljenjem.“
Kampanja je izazovna i zabavna avantura u kojoj obitelj H&M-ovih supermodela i superzvijezda slave duh davanja i zajedništva Božića. Blještavo raspoloženje ispunjeno glamourom bez napora koji donose elegantne crvene haljine i suknje sa svjetlucavim topićima. Pletiva su praznična i nezaobilazna poput lijepog velikog pulovera koji nosi Lady Gaga u kampanji za tisak.
Za muškarce tu su karirani uzorci za blagdansko raspoloženje, pa tako sako s kariranim uzorkom izgleda odlično u kombinaciji sa zabavnim božićnim puloverima. Djeca se također pridružuju božićnoj zabavi s velikom ponudom sezonskih printova i ukrasa, a tu su i karo uzorci i puloveri kako bi izgledali što elegantnije.
„Volim osjećaj blagdana u H&M-u ove sezone,“ kaže Ann-Sofie Johansson, glavna dizajnerica u H&M-u, iz odjela za razvoj novih proizvoda.
„Ženske haljine svjetlucaju ili dodaju dašak novoga tradicionalnoj crvenoj boji, muškarci izgledaju praznično u kariranim uzorcima, a djeca u različitim zabavnim printovima.“
Tijekom blagdanskog razdoblja H&M prikuplja sredstva za CARE, humanitarnu organizaciju koji radi sa siromašnim ženama i djevojkama u borbi protiv globalnog siromaštva. H&M će prodavati poseban komplet poklon naljepnica u svakoj od prodavaonica.
Za svaki prodani komplet zaklada Conscious Foundation donirat će dvostruki iznos prodajne cijene organizaciji CARE.