uskrsna putovanja


Hrvati bi na odmoru za blagdan i - pisanice bojili

Foto: ''

Hrvati bi na odmoru za blagdan i - pisanice bojili
19.03.2012.
u 10:55
Havarija Costa Concordije nije pokolebala Hrvate, krstarenja se traže jednako kao i prije
Pogledaj originalni članak

Kako je vrijeme sve ljepše, u domaćim agencijama mnogi kupuju uskrsne aranžmane, a kupaca će biti još i više jer su pojedini aranžmani i nekoliko postotaka jeftiniji nego što su bili prošlog Uskrsa. Cijene su dijelom niže jer Uskrs pada dva tjedna prije u odnosu na prošlu godinu (što je glavna sezona bliže, to su one više), a dijelom zbog gospodarske krize.

– S obzirom na cjelokupnu gospodarsku situaciju s dugogodišnjim smo partnerima dogovorili i nešto niže cijene, kao određeni dodatni poticaj za odlazak na putovanja. Ovisno o aranžmanu, cijene su obično niže tri do četiri posto, a samo iznimno čak i deset posto – govori Nikolina Frklić iz agencije Atlas.

Skuplje ide prvo


U Atlasu su posebno zadovoljni odličnom prodajom krstarenja, koju nije pokvarila ni havarija Costa Concordije. Doduše, na ranoj kupnji moglo se uštedjeti i do 2000 kuna pa je to sigurno potaknulo zanimanje. U Kompasu kažu da im prva odlaze skuplja putovanja poput avionskih u europske metropole za 4000 do 5000 kuna, a jeftinija autobusna stoje po 1000 do 2000 kuna i prošlog su tjedna bila manje tražena.

– Vjerujemo da će nešto autobusnih aranžmana ostati i za last minute prodaju kada će cijene vjerojatno biti deset do 15 posto niže – veli direktor Kompasa Ivan Pukšar.

Opatija prednjači


U agenciji Uniline bilježe dvoznamenkasti rast prodaje aranžmana u odnosu na isto razdoblje lani, ali kažu da je to dijelom i zato što je prodaja zbog ranijeg Uskrsa i ranije počela. Na Jadranu se kod njih najviše traže Primošten, Mali Lošinj te, tradicionalno, natprosječno popularna Opatija. Najviše se traže aranžmani na bazi tri noćenja, cijene kojih su obično od 1000 do 1700 kuna. Traženi su i dodatni sadržaji, a zanimljivo je da uskrsni gosti osim wellnessa i animacija za djecu traže i prigodne uskrsne sadržaji kao što su, recimo, bojenje pisanica.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.