Thomas Cook

U Hrvatskoj žele graditi hotel Casa Thomas poput onih Grčkoj

Foto: PIXSELL
U Hrvatskoj žele graditi hotel Casa Thomas poput onih Grčkoj
06.11.2018.
u 18:28
Turoperator Thomas Cook, koji je s 15.000 britanskih putnika za Hrvatsku 2017. ove godine došao na čak 43.000, namjerava na hrvatskoj obali graditi hotel sa stotinjak soba, kakva već ima dva pod brendom Casa Thomas na grčkoj obali.
Pogledaj originalni članak

Najveća mana hrvatskog turizma nisu ni gužve, ni cijene, ni premalo sadržaja, već manjak - hotelskih kreveta. To se dade zaključiti nakon razgovora hrvatskih predstavnika s britanskim partnerima na velikoj burzi turizma World Travel Market, koja je u Londonu okupila turističku industriju iz gotovo 200 zemalja.

Zadovoljni kako se prodavao odmor u Hrvatskoj tijekom 2018., britanski turoperatori za 2019. postavljaju još ambicioznije planove, a trenutno imaju bolji booking za Hrvatsku nego lani u ovo vrijeme za pet i sedam, pa do deset posto. Povjerenje u hrvatsku destinaciju iskazuju i planovima za investiranje.

Turoperator Thomas Cook, koji je s 15.000 britanskih putnika za Hrvatsku 2017. ove godine došao na čak 43.000, namjerava na hrvatskoj obali graditi hotel sa stotinjak soba, kakva već ima dva pod brendom Casa Thomas na grčkoj obali. Razmatraju nekoliko lokacija, a svejedno im je hoće li to biti greenfield ili brownfield investicija.

Tijekom idućeg mjeseca njegovi predstavnici dolaze u Zagreb na daljnje razgovore u Ministarstvo turizma. Turoperator TUI, pak, najavljuje ulaganje u proširenje zrakoplovne piste na Braču.

- Želimo razvijati i investirati u hrvatski turistički proizvod. Hrvatska je jedna od najbrže rastućih destinacija, ova nam je godina bila odlična, a rast planiramo i dogodine - kaze David Borling, direktor TUI-a za sjevernu Europu.

Iduću godinu s Hrvatskom ambicioznije planira i Ryanair, koji najavljuje osam novih letova za Hrvatsku iz četiri europske zemlje. Svi se nadaju scenariju u kojem velika nepoznanica od samo šest slova, Brexit, neće nanijeti previše štete.

- Da, otvoreno smo i o tome razgovarali, zasad je stanje na tržištu stabilno - potvrđuje i ministar turizma Gari Cappelli, koji otkriva da su veliki svjetski turoperatori zainteresirani i za tzv. integralne hotele u Hrvatskoj kako bi se nadomjestio manjak klasičnih hotelskih soba.

- To bi značilo da se nekoliko susjednih iznajmljivača udruži, da imaju zajedničku recepciju, wellness ili, primjerice, bazen i da prema partnerima nastupaju kao jedan subjekt. Pozivam iznajmljivače da o tome razmisle, koristi su i za njih višestruke - poručuje ministar.

Inače, iz Londona stiže i lijepa vijest za naš glavni grad. U finale svjetskog izbora za najbolje i najuspješnije od turizma ušle su dvije kampanje Turističke zajednice Zagreba - u kategoriji digitalnih i najboljih regionalnih gradskih kampanja. I to, digitalnaLove Zagreb, te adventska kampanja. Proglašenje je kasno navečer, no već je i ulazak među pet-šest najboljih u svijetu veliki kompliment.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

HR
Hrabraja
18:52 06.11.2018.

Mi smo protiv betonizacije obale, umjesto da iskoristimo stari namjestaj od babe i namjestimo apartmane mi bi radili otele

RA
raikonen
11:13 07.11.2018.

cijene su mana,cijene

MA
Matrix5
20:42 09.11.2018.

Integralni hoteli..kak bi to funkcioniralo u nas