Šoping

Inovacije trgovačkih lanaca mame kupce kreativnošću i zabavom

Foto: Reuters
Inovacije trgovačkih lanaca mame kupce kreativnošću i zabavom
19.05.2011.
u 09:03
Monitori se pale na senzor u trenutku kada kupac uđe u red u kojem su artikli izloženi
Pogledaj originalni članak

Trgovački lanci redovito nas iznenađuju inovacijama, naravno, u korist kupaca. U nizu najnovijih je i ona trgovačkog lanca Mercator koji je u svoje hipermarkete uveo LCD-monitore sa senzorom pokreta radi pružanja dodatnih informacija kupcima o proizvodu. Monitori se pale na senzor u trenutku kada kupac uđe u red u kojem su artikli izloženi te se na njima prikazuju promidžbeni spotovi ili drugi informativni, poučni ili zabavni sadržaji vezani uz taj proizvod. Samonaplatne blagajne u Mercatoru inovacija su koja se iznimno sviđa kupcima.

Konzum pak u svojim trgovinama nudi mogućnost kupcima da kupuju ručnim skenerom, što značajno štedi vrijeme. Naručivanje internetom te dostava kod kuće već su široko prihvaćeni u Hrvata, a među novijim mogućnostima je i kupnja pomoću pametnih telefona koju također nudi Konzum.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.