Odrasle osobe u jednoj godini u prosjeku kažu više od 1000 negativnih stvari o sebi, a to uključuje jadanje oko svoje kose, težine, kože i slično. Barem je tako otkrilo istraživanje provedeno na 2000 ljudi koje je pokazalo da je svaka peta osoba sama sebi najveći kritičar, a 27% ljudi ne bi ni u snu moglo drugima reći nešto od onoga što govore, odnosno misle, o sebi, piše Express.
Ovo je deset najzdravijih namirnica koje biste trebali jesti za doručak
Postoji i određena razlika između muškaraca i žena, pa se tako pokazalo da muškarci u jednom danu kažu ili pomisle tri negativne stvari o sebi, ukupno 1095 godišnje, dok žene to čine četiri puta dnevno, odnosno 1460 puta godišnje. Istraživanje je otkrilo i da ljudi najčešće nisu zadovoljni zubima, trbuhom i nogama, a svaka četvrta osoba postaje sve negativnija prema svome izgledu kako stari.
Istraživanje koje je proveo Tu Clothing, također je pokazalo da, kada odlučuju što će odjenuti, odrasli u prosjeku smisle ili isprobaju pet odjevnih kombinacija prije nego što se odluče za jednu, a često se osjećaju predebelo, staro, ili im se ne sviđaju ruke i noge koje su izložene, pa im je nelagodno. Kao rezultat toga, rijetko tko voli eksperimentirati s odjećom, a najpopularnija boja je crna, jer ulijeva najviše samopouzdanja. Slijede ju plava i siva, 19% njih osjeća se ugodno u narančastoj, a 21% u žutoj boji.
Kada je riječ o kupaćim kostimima, u njima se žene osjećaju najmanje samopouzdano (31%), a ni muškarcima samopouzdanje nije visoko kada su u kupaćima (20%). Gotovo četvrtina odraslih općenito se bori pronaći odjeću u kojoj se osjeća ugodno, a čak 23% njih priznalo je da im je previše stalo do toga što drugi misle o njima.
Najveće iznenađenje istraživanja, bilo je da čak 28% ljudi smatra da su prestari za određene odjevne predmete. Petini su drugi rekli da su prestari za nošenje određene odjeće, a anketa je otkrila da odrasli misle da su 44 godine maksimalna dob za nošenje dvodijelnog kupaćeg kostima. Sve žene starije od 47 smatralo se 'prestarima' za nošenje tajica, kao i za kratke majice i mini suknje.
Emma Benjafield, direktorica proizvoda u Tu Clothingu, rekla je da su ju rezultati rastužili i pomalo razočarali.
- Rezultati pokazuju da ljudi misle da su prestari za određene odjevne predmete, ali mi bismo voljeli da se to promijeni. Želimo potaknuti ljude svih dobi da se jednostavno zabavljaju s odijevanjem, da se ne boje nositi što žele, niti da brinu što drugi misle. Moda bi trebala biti zabavna i činiti da se osjećate dobro - objasnila je.
Ljeti se najradije tuširate hladnom vodom? Više će vas rashladiti topla kupka, kažu stručnjaci