Dokazano

Ovo nas čini imunima na reklame!

Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
Ovo nas čini imunima na reklame!
07.11.2013.
u 18:00
Njemačko sveučilište dokazalo je da žvakanje negativno utječe na marketing
Pogledaj originalni članak

Žvakanje kokica u kinu ne ide na živce samo ljudima koji sjede oko vas nego i oglašivačima, pokazalo je nedavno istraživanje u Kölnu. Način na koji počinjemo prepoznavati nove brandove jest da naša usta i jezik automatski simuliraju izgovor imena određenog proizvoda, a kada žvačemo, taj proces postaje nemoguć.

Istraživači su pozvali grupu od 96 ljudi u kino. Pola pozvanih dobilo je paket kokica tijekom reklama, a druga polovica dobila je samo kocku šećera.

Rezultati su pokazali da na ljude koji su jeli kokice reklame nisu imale nikakvog utjecaja, prenosi The Guardian.

>>Kokice iz mikrovalne otrovnije od teflona

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

PU
puccoxxx
18:23 07.11.2013.

dobra reklama za kokice...