Msn.com prenio je 5 savjeta kojih se trebate držati ako želite da vaš tjedan postane što produktivniji.
1. Organizirajte se tijekom vikenda
Iskoristite neki trenutak subote ili nedjelje kako bi organizirali sve projekte koje imate, sastanke, zaduženja i neke obaveze izvan posla. Napravite plan kada i kako ćete što odraditi, zapišite ga i ono najvažnije, držite ga se cijeli tjedan.
2. Osvrnite se na tjedan prije
Pogledajte što ste sve radili prošli tjedan i što ste zapisali za idući kako se ne bi sredinom tjedna iznenadili da imate neki važan sastanak ili obavezu.
3. Posložite prioritete
Sada kada imate popis stvari koje trebate odraditi, odredite njihovu važnost. Ne morate to zapisati, samo si u glavi posložiti što morate odraditi odmah na početku tjedna i dana, a što još može pričekati.
4. Neka jutra budu dobra
Započnite dan s odrađivanjem bitnih obaveza, ispijanjem kave i pregledavanjem zadataka za taj dan. Osjećat ćete se bolje jer će dan ići lakše.
5. Mali zadatci
Nemojte sami sebi postavljati previše obaveza i zadataka koje nećete moći ispuniti, već si zapišite stvari za koje znate da ćete ih sigurno odraditi.