Svi smo mi katkada skloni odgađati stvari jer smo oduvijek bili 'kampanjci' i sami sebe uvjeravamo kako najbolje radimo pod stresom ili kad nam prijete rokovi. Ispriku zašto smo nešto počeli raditi u ''5 do 12'' lako je pronaći: imali smo previše posla, nije bilo pravo vrijeme za takav posao....
No, jeste li se ikada zapitali što vas zaista koči da postignute produktivnost i ostvarite sve što ste planirali? Odgovor je jednostavan – strah od rizika i neuspjeha ili strah od ismijavanja i povrede ponosa, piše Inc.
Donosimo četiri savjeta kako posao obaviti na vrijeme i izbjeći stres zbog premalo vremena:
1. Zadajte si rok
Napišite što želite postići i odrediti točan datum do kada to morate završiti. Vaš cilj zapišite na papirić i postavite ga na neko uvijek vidljivo mjesto.
2. Krenite s malim
Normalno je da će vas u početku ponijeti emocije te ćete razmišljati ''o velikom'', no najučinkovitiji način jest podijeliti posao na više malih zadataka.
3. Ne fokusirajte se samo na male zadatke
Mnogi od nas kad biraju radne zadatke prvo izabiru one koje će lakše svladati, no na taj način imat ćete lažan osjećaj kako ste ''mnogo toga'' napravili, a time ste i skloniji odgađanju težih zadataka.
4. Odredite posljedice uspjeha i neuspjeha
Prije no što počnete s poslom, sami odredite simboličnu nagradu kojom ćete se počastiti nakon obavljenog posla.
>> Pet (zdravih) navika za dobro funkcioniranje obitelji
Nema tu pomoći, tko je kampanjac, kampanjac je, na dulji rok se uvijek vrate genetski programirane stavke, ma koliko se kampanjska osoba trudila da to ne bude tako. Nije to tako loše, kampanjac može biti izuzetno inteligentan, jednako kao i oni sistematičniji, samo što su oni sistematičniji u većoj mjeri štreberi koji bubaju kibernetički.....