Borba za kupce

Karticama lojalnosti zadovoljno je čak 70 % kupaca

Foto: Tomislav Miletić/PIXSELL
Karticama lojalnosti zadovoljno je čak 70 % kupaca
01.06.2011.
u 10:10
Da bi se njihovi privatni podaci koje pružaju članstvom mogli zlorabiti strahuje četvrtina ispitanih
Pogledaj originalni članak

Gotovo polovica hrvatskih potrošača koristi se programima lojalnosti trgovačkim lancima, a čak ih je 70% zadovoljno pogodnostima koje dobivaju tom uslugom. Podaci koje su dobili ispitivači s portala ja trgovac kažu da kreditnu karticu nema 52,5% ispitanika. Jednu kreditnu karticu ima ih 32%, a oko 11% raspolaže dvjema. Od ukupno ispitanih, njih 236 ili gotovo 52 posto izjavilo je kako nisu članovi programa lojalnosti nekoga trgovačkog lanca. Oni koji to jesu najviše povjerenja imaju u Konzumov MultiPlusCard (34%) i dm-ov program vjernosti koji okuplja malo više od 15 posto ispitanika. Mercatorovu karticu Piku ima oko 8% kupaca, slijede Billa sa 5,5% te Bipa i Getro sa po 2,6%. Čini se kako i programi lojalnosti ispunjavaju svoju svrhu jer je gotovo 70% anketiranih zadovoljno svojim programom vjernosti.

Da bi se njihovi privatni podaci koje pružaju članstvom mogli zloporabiti strahuje gotovo četvrtina ispitanih (24,7%). S druge strane, gotovo 60% sudionika istraživanja nema takvih strahova, a 16% bilo je neodlučno u vezi s tim pitanjem. Trećina ispitanika (33,2%) izjavila je da su odani i privrženi određenom brendu (marki) proizvoda.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.