Intervju

Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice: Zdravstveni turizam ima potencijala postati jedan od najvažnijih turističkih proizvoda

Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice: Zdravstveni turizam ima potencijala postati jedan od najvažnijih turističkih proizvoda
29.03.2019.
u 11:15
Na međunarodnom tržištu konkuriramo nižim troškovima, kraćim vremenom čekanja na zahvat te višom kvalitetom usluge. Radi promocije zdravstvenog turizma Hrvatske u inozemstvu TZ je “posegnuo” za svjetski poznatim influencerima i blogerima
Pogledaj originalni članak

Kada je u pitanju zdrav­stveni turizam i konku­rentnost Hrvatske na tom zahtjevnom tržištu, direk­tor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić ne krije zadovolj­stvo mogućnostima koje Hrvatska na tom polju može postići jer se upravo zdravstveni turizam ocje­njuje izuzetno važnom nišom u privlačenju novih turista u našu zemlju.

– Hrvatska na međunarodnom tržištu u ovom segmentu konku­rira nižim troškovima, kraćim vremenom čekanja na zahvat te višom kvalitetom usluge. Imamo li u vidu globalne demografske trendove i promjene društvenih vrijednosti koje uvjetuju kontinu­irani rast potražnje za proizvodi­ma zdravlja, imamo jedinstvenu priliku još bolje iskoristiti kom­parativne prednosti poput blizi­ne velikim emitivnim tržištima, brojne prirodne ljekovite činitelje, konkurentne cijene, dugu tradi­ciju i dobru reputaciju u domeni pružanja zdravstvenih usluga te zdravstveni turizam promaknuti u jedan od potencijalno vodećih turističkih proizvoda Hrvatske – kaže Staničić.

U svrhu promocije tog segmen­ta turizma HTZ je intenzivirao aktivnosti na razvoju i promo­ciji ovog turističkog proizvoda. Proveli su niz online i offline kampanja i oglašavanja putem društvenih mreža na tržištu Au­strije, Švicarske, Italije, Njemačke, Slovenije, Velike Britanije, Rusije i Francuske, pripremljena je brošu­ra zdravstvenog turizma “Full of well-being” te finalizirano snima­nje zdravstvenih videomaterijala na temu medicinskog, lječilišnog i wellness turizma.

– U sklopu kampanje “Cro­atia Feeds” za pred i posezonu predstavili smo ponudu termi i toplica u Hrvatskoj, posebno smo poticali suradnju sa svjetski poznatim influencerima i blo­gerima te organizirali tri velika tematska putovanja fokusirana upravo na wellness ponudu, ak­tivni turizam, zdravu prehranu i zdravlje. Vrlo intenzivno pro­moviramo se na specijaliziranim sajmovima i radionicama diljem svijeta, a ove godine nastupamo u Parizu, SAD-u, Nizozemskoj, Švedskoj... Također, u suradnji s dionicima zdravstvenog turizma podržavamo održavanje međunarodnih zdravstvenih konferencija koje okupljaju vodeće nacionalne i međunarodne stručnjake, vrhunske predavače i paneliste te ekskluzivne goste s područja zdravstvenog turizma – rekao je direktor HTZ-a.

Sadržaj omogućila HTZ

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Pogledajte na vecernji.hr