svakako

Evo zašto biste trebali jesti i 'kvrgavo' voće i povrće

Foto: Pixell
Povrće s karakterom
26.06.2015.
u 09:28
Kod nas nije rijetkost vidjeti kako građani kupuju voće i povrće na kojima je istaknuta snižena cijena, najčešće zbog kraćeg roka trajanja.
Pogledaj originalni članak

Supermarketi svakodnevno privlače pažnju kupaca sve širom ponudom proizvoda, ali i nižim, konkurentnim cijenama. 

Kod nas nije rijetkost vidjeti kako građani kupuju voće i povrće na kojima je istaknuta snižena cijena, najčešće zbog kraćeg roka trajanja.

Agencija za oglašavanje Marcel Worldwide pokrenula je kampanju u Francuskoj kako bi ukazala na problem nepotrebnog bacanja nutritivno dobrih namirnica. Prošlogodišnji podaci govore da se u Europi po stanovniku godišnje baci između 200 i 250 kilograma hrane.

Kako bi potaknuli kupce da češće kupuju voće i povrće nesavršenog oblika, koje najčešće završi u smeću, u Francuskoj je pokrenuta kampanja kojom se želi ukazati na to da su i nesavršeno okrugli i nepravilni primjerci voćki i raznog povrća nutritivno jednako bogati. Uobičajeno je da, primjerice, organske namirnice rjeđe imaju savršene oblike, ali obiluju svim nutrijentima poput svojih "savršenih" rođaka sjajnih i blistavih kora i oblika. 

Ovom kampanjom nazvanom "Neslavno voće i povrće" potiče se građane da se ne susprežu od kupnje nesavršeno prirodno oblikovanih namirnica te su one u supermarketima ponuđene po nižim cijenama kako bi privukli kupce i da u konačnici te namirnice završe u nečijem tanjuru, a ne u smeću jer se takvi primjerci inače bacaju jer ih gotovo nitko ne želi kupiti.

Potrebno je izbjegavati primjerke koji su se počeli kvariti i na kojima su vidljivi tragovi plijesni i truleži, ali ako je riječ samo o nesavršenosti oblika, primjerice o udubljenju na jabuci, nema razloga da ne posegnete za tom voćkom, poručuju nutricionisti.

Mrkve i tikvice najčešće dolaze u "nepravilnim" oblicima, ali ako nemate namjeru napraviti pravu vizualnu umjetnost na tanjuru, nemojte olako odbacivati ružne primjerke voća i povrća.

"Tako si lijepa i sočna klementina, tako savršena u svojoj nutrini...." Tim se riječima u spotu kampanje naglašava važnost nutritivnog bogatstva neke namirnice, a ne njezina izgleda. Pogledajte spot i dopustite da vas oduševi, baš kao i nas.

 

 

>>U Hrvatskoj se godišnje baci oko 400.000 tona hrane

 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.