Povodom obilježavanja 140. godišnjice Hrvatske vatrogasne zajednice, predstavljena je suradnja Konzuma i Hrvatske vatrogasne zajednice s ciljem podizanja svijesti javnosti o najčešćim uzrocima požara te poticanja na odgovorno ponašanje i oprez pri paljenju roštilja i vatre na otvorenim prostorima. Također, najavljen je društveno odgovorni projekt Konzuma u okviru kojeg će se dio prihoda od prodaje asortimana za pripremu roštilja u Konzum prodavaonicama usmjeriti za potrebe hrvatskih vatrogasnih društava.
Čak 80 posto požara nastaje djelovanjem čovjeka, uslijed nepažnje, namjernog paljenja i nestručnog održavanja i rukovanja strojevima i alatima. U 2015. godini zabilježeno je ukupno 29.674 svih vrsta vatrogasnih intervencija. Sudjelovalo je 118.867 vatrogasaca s 37.637 vozila. Najviše je požara bilo u priobalju, čak 3378 na kojima je izgorjelo 23 928 ha raslinja.
„Većina takvih događaja može se spriječiti povećanjem pozornosti i provođenjem određenih preventivnih mjera, kojima možemo spriječiti nesreće, zaštititi imovinu i spasiti ljudske živote. Svakako je nužno pozivati na odgovorno ponašanje i oprez pri paljenju vatre na otvorenom prostoru, posebno u sezoni roštilja. Zahvaljujemo Konzumu što je pokrenuo hvalevrijednu društveno odgovornu inicijativu kojom će financijski poduprijeti naš rad, ali i upoznati javnost s uzorcima požara i načinima kako ih možemo prevenirati.“ - istaknuo je Željko Popović, načelnik Hrvatske vatrogasne zajednice.
Konzum u okviru svog društveno odgovornog poslovanja podržava brojne projekte i pokreće inicijative s ciljem pomoći raznim udrugama, organizacijama i pojedincima.
„Naši vatrogasci rade težak i odgovoran posao, posebno u toplim mjesecima kada je najviše požara na otvorenim površinama. Veseli nas da zajedno sa svojim kupcima u Konzum prodavaonicama možemodoprinijeti još boljem radu naših vatrogasaca. Konzumova kampanja „Vrijeme je za roštilj“ dobila je tako i društveno odgovorni karakter, ne samo u smislu financijske potpore vatrogasnim društvima, nego i s ciljem poziva na odgovorno i oprezno roštiljanje u prirodi“ – izjavio je Danijel Dugić, direktor marketinga Konzuma.
Podršku društveno odgovornoj akciji Konzuma dao je i popularni Ante Cash, glavni protagonist Konzumove kampanje „Vrijeme je za roštilj“ te također naglasio kako opreza nikada nije dosta kada se radi o roštiljanju u prirodi. Ujedno, pozvao je građane da kupnjom artikala za roštilj iz asortimana Grill Chef u Konzumu podrže rad Hrvatske vatrogasne zajednice.