PROMOCIJA SLAVONIJE

Kušane i ocijenjene suhomesnate delicije od rijetkih pasmina

Foto: Anto Magzan/PIXSELL
esplanade, suhomesnati proizvodi
Foto: Anto Magzan/PIXSELL
esplanade, suhomesnati proizvodi
Foto: Anto Magzan/PIXSELL
esplanade, suhomesnati proizvodi
Foto: Anto Magzan/PIXSELL
esplanade, suhomesnati proizvodi
Foto: Anto Magzan/PIXSELL
esplanade, suhomesnati proizvodi
Foto: Anto Magzan/PIXSELL
esplanade, suhomesnati proizvodi
Foto: Anto Magzan/PIXSELL
esplanade, suhomesnati proizvodi
13.04.2015.
u 21:22
Zanimljivo je da su te suhomesnate proizvode pripremile pršutane Dujmović i Smjeli, na istarski i dalmatinski način
Pogledaj originalni članak

Znate li što su to mangulica, durok, andras? I najokorjeliji ljubitelji mesnih zalogaja teško da će odgovoriti kako su to – (rijetke) pasmine svinja. Primjerice, za ovu prigodu jedva su iz Mađarske nabavljene mangulice. Od njihovih suhomesnatih delicija, također i od domaće crne slavonske i turopoljske svinje, večeras je u zagrebačkoj Esplanadi upriličeno anonimno degustiranje i ocjenjivanje.

Poslovni ljudi, diplomati, novinari… natiskivali su se oko izložbenih stolova, kušajući i procjenjujući, komentirajući pršute, pečenice, slanine…Svatko je u ruci imao ocjenjivački listić i bodovima od 1 do 5 vrednovao upravo kušano. U sljedećim danima bit će puno posla organizatorima u sumiranju rezultata i njihovoj prezentaciji. Glavni organizatori ove ekskluzivne, prve takve akcije su Ivo Dopuljić, inače šef Međunarodnog festivala vina i Kulinarstva Zagreb Vinocom, koji se također tradicionalno održava u Esplanadi, te Marko Erdeljac i Danijel Horvat.

O velikom interesu za ovaj događaj svjedočila je i puna Smaragdna dvorana. Zanimljivo je da su te suhomesnate proizvode pripremile pršutane Dujmović i Smjeli, na istarski i dalmatinski način. Prije godinu dana organizatori su kupili te svinje, prerezali ih napola i svakoj pršutani dali po polovicu da od njih naprave najbolje što znaju. Osim kao afirmacija i upoznavanje javnosti s ovim rijetkim, slabo korištenim bogatstvom s naših pašnjaka, prezentacija je poslužila i kao promocija Slavonije i njenih gastronomskih potencijala. Razumljivo da su se onda kao pratnja sa svojim vinima pridružili slavonski vinari iz udruge Graševina Croatica.   

Suorganizator događaja udruga je European Business Club – Europski poslovni klub koja je sinoć također promovirana. Njen predsjednik, Erdeljac napomenuo je kako je cilj udruge da poveže poslovne ljude iz svijeta i Hrvatske, približi im naše domorodne proizvode kao što su pršut, sir, med…Sljedeći mjesec  već je prezentacija u Austriji.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.