Službena kava turnira US Open

Lavazza u New Yorku predstavila novog brand ambasadora – Andrea Agassija

Foto: Lavazza
Lavazza
Foto: Lavazza
Lavazza
Foto: Lavazza
Lavazza
Foto: Lavazza
Lavazza
Foto: Lavazza
Lavazza
Foto: Lavazza
Lavazza
Foto: Lavazza
Lavazza
Foto: Lavazza
Lavazza
Foto: Lavazza
Lavazza
Foto: Lavazza
Lavazza
Foto: Lavazza
Lavazza
Foto: Lavazza
Lavazza
01.09.2016.
u 09:57
Kako bi nakon jednog desetljeća poželjala dobrodošlicu Andreu Agassiju na US Open, Lavazza je odlučila predstaviti kampanju „I'M BACK!” koja se održala diljem New Yorka te na stadionu Arthur Ashe
Pogledaj originalni članak

Lavazza je objavila detalje nove globalne suradnje koja uključuje tenisku legendu, Andrea Agassija. Partnerstvo pozicionira Agassija kao glasnogovornika Lavazze u svijetu tenisa, a službeno je započela na US Openu s posebnim događanjem i promocijom za gledatelje, uz teasere u jutarnjim satima diljem New Yorka. Autentična talijanska obiteljska tvrtka sa sjedištem u Torinu i 120-godišnjom tradicijom aktivna je u svijetu tenisa već dugi niz godina, a 2015. godine postala je jedini brand hrane i pića koji je partner sva četiri Grand Slam turnira u cijelom svijetu.

Kao inovativna tvrtka za proizvodnju kave, Lavazza traži partnera koji dijeli takvu potragu za izvrsnosti u svemu što radi, i upravo to je pronašla u Andreu Agassiju. Agassi je bez sumnje jedan od najvećih pobjednika svih vremena s impresivnih 60 ATP naslova, 8 Grand Slam turnira, imao je čast biti svjetski broj jedan šest puta, osvajač je olimpijskog zlata i jedan je od samo nekoliko sportaša osvajača Golden Slama (četiri Grand Slam turnira i zlatne medalje).

 

"Lavazza s ponosom predstavlja naše novo globalno partnerstvo s jednim od najvećih sportaša u povijesti, Andreom Agassijem, te lansiranje kampanje „I'M BACK!” na US Openu", istaknuo je potpredsjednik Marco Lavazza te dodao: "Strast tvrtke za tenis počeli smo komunicirati prije više od šest godina u Wimbledonu, a turniri su ubrzo postali jedna od naših temeljnih strateških platformi za komunikaciju našeg nasljeđa, vrijednosti i proizvoda. Doista, ulaganje u sport ima strateški smisao za Lavazzu: profil naših ciljnih kupaca savršeno se uklapa s profilom ljubitelja tenisa, a povrh toga, prisutnost na ključnim turnirima i četiri Grand Slama pruža nam priliku da dodatno pokažemo kvalitetu naših proizvoda u zemljama ključnim za tvrtku."

"U mojoj autobiografiji pišem o svojoj cjeloživotnoj ljubavi prema kavi, tako da je partnerstvo s Lavazzom za mene prirodno, tvrtkom koja je vodeća u industriji od prvog dana. Lavazza ne samo da je izumila miješanje kave prije više od 120 godina, nego također sa strašću radi kako bi proizvela najautentičniju i najkvalitetniju talijansku kavu koju znam i čiji sam ljubitelj već desetljećima", naglasio je Andre Agassi.

U novo partnerstvo obožavatelji tenisa širom svijeta biti će uključeni kroz događanja na licu mjesta, promocije i osobno prisustvo na Grand Slam turnirima: Australian Open (Melbourne), Roland Garros (Pariz), Wimbledon (London) i US Open (New York), te na ostalim odabranim regionalnim turnirima na kojima je Lavazza prisutna, uključujući BNP Paribas Open (Indian Wells), Mercedes kup (Stuttgart) te Rogers Cup (Toronto).

I'M BACK! kampanja i popratna flashmob događanja

Povodom sklapanja partnerstva, Lavazza je za kampanju „I'M BACK!” odabrala inovativan i kreativan pristup. Kampanja se razvijala postepeno do službene objave da se Andre Agassi vraća na US Open s Lavazzom. Kako bi svi počeli brujati o tome, tvrtka je na društvenim mrežama započela s objavljivanjem brojnih teasera. Nakon toga, Lavazza je svoju poruku proširila po New Yorku nizom vanjskih oglasa strateški postavljenih na ključnim točkama na kojima se isticala kultna silueta Andrea Agassija iz 1980-ih, zajedno s neonskom ružičastom trakom za glavu.

 

Potom je 30. kolovoza 150 osoba, odnosno „klonova“ Agassija odjevenih u prepoznatljivu i kultnu siluetu iz 80-tih poslano da trči po New Yorku i komunicira s ljubiteljima tenisa u gradu US Opena te tako pomogne poticanju interesa za finalno predstavljanje Agassija na US Openu. Između prvog i drugog sinoćnjeg meča Agassi „klonovi“ okupili su se na spektakularnom nastupu na Arthur Ashe stadionu gdje je predstavljen novi reklamni spot kampanje „I'M BACK!”, službeno pozdravljajući Agassija na US Openu nakon više od 10 godina.

"Bilo je divno iskustvo raditi s tako inovativnim brandom, od snimanja „I'M BACK!” videa u Italiji, do osmišljavanja zabavne i zanimljive aktivacije kojom započinje naše partnerstvo. Veselim se vidjeti što nas čeka u godinama koje dolaze." Također je dodao: "Vrlo sam ponosan na partnerstvo s Lavazzom, tvrtka koja dijeli ne samo moju ljubav prema tenisu, nego i etičku predanost djeci i obrazovanju", istaknula je teniska legenda Agassi.

Lavazza bez sumnje ove godine, s autentičnom talijanskom kavom US Openu, donosi energetski poticaj. Potrošači na stadionu mogu uživati u Lavazza kavi u čak dva Lavazza kafića i na drugim mjestima gdje će se frape prigodnog naziva „I'M BACK!” posluživati u posebnoj ediciji čaša dostupnih za kupnju. Ovo piće na bazi kave razvili su stručnjaci za kavu Lavazzinog centra za obuku posebno za US Open. 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr